عصبانیت شدید و غیبت در نشست مطبوعاتی / خودخوری ساکت بعد از فرصت‌های از دست رفته


عصبانیت شدید و غیبت در نشست مطبوعاتی / خودخوری ساکت بعد از فرصت‌های از دست رفته

شاگردان الهامی نمایش خوبی مقابل تیم پرستاره سپاهان داشتند اما دست خالی از زمین خارج شدند.

به گزارش "ورزش سه"، هوادار در سه هفته اخیر سه شکست را مقابل تیم‌های پرستاره پرسپولیس، مس رفسنجان و سپاهان تجربه کرده اما برخلاف آنچه روی کاغذ برای هواداری‌ها به دست آمده این تیم شایسته احترام بوده است. این اتفاق سبب شد ساکت، عصبانی و خودخوری شدیدی پس از بازی داشته باشد و در نشست مطبوعاتی هم حاضر نشد.

ساکت الهامی روز گذشته تیمش را با چند تغییر روانه زمین مسابقه کرد تا مقابل تیم پرستاره سپاهان صف آرایی کنند. هواداری‌ها خیلی زود دروازه سپاهان را روی ارسال میری و ضربه با دقت جواد محمدی باز کردند اما در ادامه اسیر تجربه بیشتر ستاره‌های سپاهان شدند.

سپاهان در نیمه اول با درخشش رضاییان دو گل زد و برنده به رختکن رفت اما ساکت الهامی در نیمه دوم تیمی جنگنده را راهی زمین کرد که برای زدن گل مساوی تلاش ویژه‌ای کردند.

سپاهانی‌ها در نیمه دوم حرف خاصی برای گفتن مقابل هوادار نداشتند و تحت فشار زیادی قرار گرفتند. بهترین موقعیت هوادار نیز در دقیقه نود توسط پورقاز به گل تبدیل نشد تا شاگردان الهامی دست خالی زمین را ترک کنند.

شاگردان الهامی در هفته آینده باید به مصاف مس کرمانی برود که در جدول با یک امتیاز بیشتر همسایه هواداری‌ها هستند. این بازی با تیمی تقریبا هم سطح، برای الهامی از اهمیت زیادی برخوردار است و کسب امتیاز و حتی پیروزی می‌تواند حال و روز آنها را در جدول بهتر کند‌.

عصبانیت شدید و غیبت در نشست مطبوعاتی / خودخوری ساکت بعد از فرصت‌های از دست رفته

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن