اجرای «چراغ جادو» در تئاتر شهر کرج/ حکایت آرزوهای بر باد رفته


اجرای «چراغ جادو» در تئاتر شهر کرج/ حکایت آرزوهای بر باد رفته

تئاتر «چراغ جادو» به نویسندگی و کارگردانی اندیشه یدی در تئاتر شهر کرج روی صحنه می‌رود.

نمایش «چراغ جادو» به نویسندگی و کارگردانی اندیشه یدی ادامه اجراهای خود را در تئاتر شهر کرج از سر می گیرد. این کارگردان جوان قبلا نیز نمایش «گیلاوارا» را کارگردانی کرده بود و نمایش تازه اش نیز برای مخاطب نوجوان و بزرگسال با روایتی از وقایع تاریخی سه برهه از زمان قاجار، جنگ تحمیلی و آینده از جادوی زمان حکایت می کند؛ حکایت نسل‌های سوخته، حکایت آرزوهای بر باد رفته و روایت رشادت ها و از خود گذشتگی ها. این نمایش به شهید حسین فهمیده و همه شهدای گمنام ایران زمین تقدیم شده است.

«چراغ جادو» یادآور این پیام است که باید مراقب آرزو کردن هایمان باشیم و از زمان حال نهایت استفاده را ببریم چرا که همه برهه های زمانی در تاریخ، مشکلات و سختی‌های خود را دارند.

این نمایش تا به حال ۷ شب در تئاتر شهر کرج اجرا شده برای سه اجرای باقی مانده نیز به زودی روی صحنه می رود.

بازیگران «چراغ جادو» به ترتیب ورود به صحنه عبارتند از آدرینا وکیلی، مهرداد کشانی، محمد غفاری، نرگس عباسی، فاطمه شه نهاد، کیارش بیگدلی، مهدی شیراوند، مبینا علیاری، آیلا روح پرور.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از نویسنده و کارگردان: اندیشه یدی، تهیه کنندگان: اندیشه یدی، مهدی شیراوند، سمیرا وکیلی، دستیار کارگردان: نرگس عباسی، منشی صحنه: زینب عباسی، طراح صحنه: سمیرا فتح اللهی، اندیشه یدی، دستیار صحنه: سعیده شیراوند، طراح لباس: فرشته شیراوند، دستیار لباس: معصومه شهیدی، چهره پرداز: عسل عظیمی روشن، عکاسان: زینب عباسی، رقیه حیدری، مدیر تولید: مهدی شیراوند، طراحی پوستر و تیزر: مینا واحدی، مشاور پروژه: نبی قلیزاده، احمد اسفندیاری، گروه موسیقی: نوازنده تار: هلیا هراتی، نوازنده سنتور: سوگل اجلال منشان، نریشن: هادی اسدی، شهامت فرجی، با تشکر از مدیر تئاتر شهر کرج.

اجرای «چراغ جادو» در تئاتر شهر کرج/ حکایت آرزوهای بر باد رفته

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خداحافظی معلم با دانش آموزان