بازداشت جاعلان حرفه‌ای اسکناس در تهران


بازداشت جاعلان حرفه‌ای اسکناس در تهران

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه تحقیقات ابتدایی کارآگاهان مشخص شد دو کلاهبردار حرفه‌ای با شناسایی مالباختگان در یکی از سایت‌های آگهی فروش اجناس دست دوم به خانه آن‌ها مراجعه کرده و با پول جعلی اجناس مذکور را خریداری و از محل متواری شده‌اند، گفت:‌با توجه به کلاهبرداری‌های متعدد با این شگرد، کارآگاهان به صورت ویژه وارد عمل شدند و با تحقیقات میدانی هویت و مخفیگاه دو کلاهبردار حرفه‌ای را در مرکز تهران شناسایی کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری دو جاعل حرفه‌ای اسکناس در مرکز تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ علی ولیپور گودرزی درباره جزئیات این خبر اظهارکرد: درپی وقوع کلاهبرداری‌های متعدد از شهروندان در مرکز تهران با شیوه و شگرد خرید اجناس با اسکناس‌های جعلی رسیدگی به موضوع در دسـتورکار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

وی با بیان اینکه تحقیقات ابتدایی کارآگاهان مشخص شد دو کلاهبردار حرفه‌ای با شناسایی مالباختگان در یکی از سایت‌های آگهی فروش اجناس دست دوم به خانه آن‌ها مراجعه کرده و با پول جعلی اجناس مذکور را خریداری و از محل متواری شده‌اند، گفت:‌با توجه به کلاهبرداری‌های متعدد با این شگرد، کارآگاهان به صورت ویژه وارد عمل شدند و با تحقیقات میدانی هویت و مخفیگاه دو کلاهبردار حرفه‌ای را در مرکز تهران شناسایی کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: ماموران پلیس با کسب همین سرنخ و پس از انجام هماهنگی‌های لازم قضائی راهی مخفیگاه متهمان شده و آن‌ها را در یک عملیات منسجم دستگیر و به پایگاه هشتم پلیس آگاهی منتقل کردند.

وی با بیان اینکه از مخفیگاه متهمان آلات و ادوات جعل اسکناس کشف شد، گفت: متهمان در تحقیقات ابتدایی به جرم کلاهبرداری با شیوه و شگرد شناسایی شکات در سایت‌های خرید و فروش اینترنتی و پرداخت پول جعلی به مالباختگان اعتراف کردند.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت، ولیپور گودرزی با بیان اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است، گفت: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات در اختیار کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


4 سناریوی حادثه تروریستی مسکو