راهبرد سازمان عقیدتی سیاسی تربیت پلیس در تراز انقلاب است


راهبرد سازمان عقیدتی سیاسی تربیت پلیس در تراز انقلاب است

زنجان-رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: راهبرد سازمان عقیدتی سیاسی تربیت پلیس در تراز انقلاب است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سجاد نوری ظهر دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران، با بیان اینکه تلاش ما این است تا پلیس زانوی تلمذ اخلاقی را در برابر علما زمین بزند، گفت: پلیس بتواند با الگوی دینی و مبانی فکری اسلام حرکت کند.

وی با اشاره به اینکه هفته فراجا فرصتی برای انعکاس فعالیت‌های و خدمات انتظامی است، ادامه داد: راهبرد سازمان عقیدتی سیاسی تربیت پلیس در تراز انقلاب است و اینکه فضای دینی و قرآنی ایجاد کنیم تا پلیس در نوع رفتار و گفتار از آن بهره ببرد.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: مجموعه عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی در تقویت دو بُعد اعتقادی و سیاسی فعالیت می‌کند چرا که اگر کار اعتقادی قوی نباشد، کارهای دیگر دقیق و مطلوب انجام نمی‌شود.

نوری تاکید کرد: برگزاری دوره‌های بصیرت افزایی، سبک زندگی، حفظ قرآن، اعزام کارکنان و خانواده‌هایشان به سفرهای زیارتی و هدایتگری سیاسی با ارائه تحلیل‌ها از جمله فعالیت‌های عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان زنجان است.

وی گفت: خطای فردی را نباید به حساب نظام نوشت و اگر در مجموعه پلیس هم فردی هم مرتکب خطایی شود، خود پلیس با او برخورد می‌کند.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان زنجان ابراز کرد: پلیس مظلوم‌ترین قشر جامعه است و با توجه به اقدامات، فعالیت و اقدامات اخیر پلیس در زمینه حفظ امنیت جامعه، رسانه‌ها باید در جهت انعکاس خدمات این نیرو گام‌های اساسی بردارند.

وی ادامه داد: امر به معرف یک وظیفه انسانی است و کار پلیس در این زمینه، ارشادی است و آمرانه نیست.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: فضای پلیس، فضای فرهنگی است و رویکرد پلیس تدافعی است و تهاجمی نیست و در زمینه اعتماد سازی توانسته است در حد خودش این مقوله را محقق کند.

نوری با بیان اینکه از سه ماه گذشته طرح استقرار روحانیان در کلانتری‌های این استان اجرایی شده است، یاد آور شد: هنر پلیس خنثی کردن جریان‌سازی‌ها است و کار فرهنگی را همه نهادها باید جدی بگیرند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403