افزایش 45 درصدی پرداخت عوارض به شهرداری و دهیاری‌های بیله‌سوار


افزایش 45 درصدی پرداخت عوارض به شهرداری و دهیاری‌های بیله‌سوار

بیله‌سوار- فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت: از محل عوارض مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان در ۶ ماهه امسال ۲۹ میلیارد ریال پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، صاحبعلی اصغری عصر دوشنبه در جلسه معارفه رئیس جدید امور مالیاتی شهرستان بیله‌سوار اظهار کرد: در ۶ ماهه امسال برای شهرداری‌های شهرستان بیش از ۱۱ میلیارد ریال و برای دهیاران شهرستان بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال از محل مالیات بر عوارض ارزش افزوده پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: بر اساس آمار میزان دریافتی عوارض مالیاتی و تزریق آن به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در ۶ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۵ درصد افزایش داشته است.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت: از محل تبصره ۱۰۰ قانون امور مالیاتی، خوداظهاری مالیاتی نسبت به سال گذشته ۴۰ درصد افزایش داشته است.

اصغری افزود: اطلاع‌رسانی صحیح و به هنگام از نحوه مصارف حاصل از درآمدهای مالیاتی و همچنین تبیین و تشریح کارکردها و آثار پرداخت مالیات در اقتصاد، سبب همکاری و مشارکت بیشتر در پرداخت مالیات می‌شود.

به گزارش مهر، در این مراسم «ناصر محمدزاده» به عنوان رئیس امور مالیاتی شهرستان بیله‌سوار منصوب و از تلاش‌های «محمد سمندری» تجلیل شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مالیات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس