شرکت 136 هنرمند در ششمین جشنواره هنری فانوس


شرکت 136 هنرمند در ششمین جشنواره هنری فانوس

همدان- دبیر ششمین جشنواره هنری فانوس در استان همدان گفت: ۱۳۶ هنرمند در بخش‌های مختلف ششمین جشنواره هنری فانوس شرکت کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا ینگجه دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ششمین جشنواره هنری فانوس با موضوعات دفاع مقدس، مدافعان حرم و مدافعان وطن در ۲۲ رشته هنری و در ۵ بخش اصلی و یک بخش ویژه استانی با محوریت زندگی و سیره سرلشگر شهید حاج حسین همدانی برگزار شده است.

وی با بیان اینکه ۱۳۶ هنرمند در بخش‌های مختلف ششمین جشنواره هنری فانوس شرکت کرده‌اند، گفت: از این تعداد ۵۰ نفر خانم و ۸۶ نفر آقا هستند که در جمع، ۳۶۴ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده‌اند و این تعداد نسبت به دوره قبل جشنواره رشد خوبی داشته است.

دبیر ششمین جشنواره هنری فانوس در استان همدان در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: تعداد ۲۱ اثر در این بخش نیز به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

ینگجه با بیان اینکه آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره توسط هیأت انتخاب و داوران در حال بررسی و داوری است، اضافه کرد: اختتامیه جشنواره در ۱۹ مهرماه برگزار می‌شود و ضمن تجلیل از هنرمندان برگزیده، آثار برتر هر بخش به جشنواره ملی فانوس که آبان ماه سال جاری به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود، ارسال خواهند شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عاشقانه گوگوش با جذابترین شوهرش + عکس ها ، بیوگرافی گوگوش و 4 شوهر رسمی اش