خیانت بی شرمانه زن جوان در مراسم ختم / پسر خاله عاشق پیشه قاتل شوهر دختر خاله شد


خیانت بی شرمانه زن جوان در مراسم ختم / پسر خاله عاشق پیشه قاتل شوهر دختر خاله شد

حوادث رکنا: زن خائن که با دسیسه پسر خاله اش نقشه قتل شوهرش را طراحی و اجرایی کرده بودند پس از اعتراف به جنایتی که مرتکب شده بودند، به اتهام معاونت در قتل به 15سال حبس و پسر خاله او نیز به اتهام مباشرت در قتل به قصاص نفس محکوم شدند.

به گزارش اختصاصی خبرنگار حوادث رکنا؛ رسیدگی به این پرونده از 9 سال قبل از زمانی شروع شد که زن جوان با مراجعه به اداره پلیس کرج مدعی شد که صبح دیروز همسرش با ماشینش از خانه خارج شده و دیگر اطلاعی از وی ندارد .

با آغاز تحقیقات پلیس بود که سرانجام خود زن جوان بعنوان نخستین مظنون این پرونده تحت کنترل نامحسوس قرار گرفت تا اینکه بعد از مدتی کارآگاهان جنایی دریافتند این زن با پسر خاله اش رابطه نامتعارفی دارد با ادامه تحقیقات و کنترل تماس های تلفنی آنها بود که مشخص شد این زن از مدتی قبل باپسر خاله اش که از سالها قبل عاشق او بوده در ارتباط است.

پس از بازجویی از این زن و پسر خاله اش بود که راز ناپدید شدن شوهر این زن برملا شد.

این زن که دارای 3 فرزند است، در اظهاراتش مدعی شد شوهرش او را اذیت میکرد و کتک میزد وقتی ماجرا را به به پسر خاله اش که از قبل او را دوست داشت گفت نقشه قتل او را کشیدیم.

او گفت: کلید خانه را به پسر خاله ام دادم و بعد 2 فرزند بزرگم را به خانه مادر شوهرم فرستاده و تنها دختر کوچکم در خانه بود و نیمه شب پسرخاله ام وارد خانه شده و بعد شوهرم را در اتاق خوابش به قتل رساند.

این زن گفت: زمان کشتن شوهرم با دستانم گوشش های دختر 5 ساله ام را گرفته تا او متوجه سر و صدا نشود وسپس جنازه شوهرم را با خودرو خودش به خارج از شهر برده و رها کردیم .

پسر خاله این زن نیز در اظهاراتش گفت: در مراسم ختم یکی از اقوام بود که دختر خاله را در قبرستان دیدم او را دوست داشتم و خیلی وقت پیش ها عاشقش بودم وقتی از زبانش شنیدم که شوهرش او را آزار میدهد و کتک میزند نتوانستم طاقت بیاورم و با هم نقشه قتل او را کشیدیم .

بدنبال فاش شدن این پرونده مرموز دو متهم این پرونده بازداشت شدند و در دادگاه کیفری استان البرز محاکمه شدند رسیدگی به این پرونده مدت زیادی به طول انجامید و پس از چندین مرحله محاکمه سرانجام زن خائن به اتهام معاونت در قتل به 15سال حبس محکوم شد و پسر خاله او نیز که با دستانش مرد جوان را به قتل رسانده بود به اتهام مباشرت در قتل به قصاص محکوم شد.

به دنبال صدور این حکم از سوی دادگاه کیفری یک رای صادر شده از طوری قضات دیوانعالی مهر تایید خورد و حکم صادر شده برای اجرا به شعبه جرائم ویژه اجرای احکام دادگستری ارسال شده است تا به زودی متهم اصلی این پرونده به اتهام قتل پای چوبه دار برود و حکم قصاص این متهم به زودی در ندامتگاه مرکزی کرج اجرایی خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خیانت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟