موراتی: چینی‌ها بروند وضع اینتر بدتر می‌شود


موراتی: چینی‌ها بروند وضع اینتر بدتر می‌شود

ماسیمو موراتی، رئیس سابق اینتر، می‌گوید نراتزوری فصل گذشته قهرمانی سری آ را با دستهای خودش به میلان تقدیم کرده و این اتفاق امسال نباید تکرار شود.

به گزارش "ورزش سه"، ماسیمو موراتی، مالک و رئیس سابق اینتر بر خلاف اکثر هواداران معتقد است فروش باشگاه توسط خانواده ژانگ در این مقطع زمانی اشتباه بوده و اوضاع را برای نراتزوری بدتر خواهد کرد. این در حالی است که هواداران اینتر به شدت از عملکرد مالکان چینی باشگاه عصبانی هستند.

اینتر فصل جاری را خوب آغاز نکرده است. نراتزوری از هشت بازی اول خود در سری آ چهار شکست در کارنامه دارد و مدتی است فشارها بر سیمونه اینزاگی، سرمربی تیم، به اوج رسیده است. اینتر در این شرایط فردا با محکی دشوار مواجه بوده و باید در لیگ قهرمانان به مصاف بارسلونا برود.

اینتر می‌داند برای زنده ماندن رویاهایش در لیگ قهرمانان فردا حتما باید بارسای آماده را شکست بدهد. شش هفته آینده تا پیش از شروع جام جهانی هم برای زنده ماندن شانس اینتر برای ماندن در کورس قهرمانی سری آ اهمیتی حیاتی دارد.

موراتی: چینی‌ها بروند وضع اینتر بدتر می‌شود

موراتی در مصاحبه امشب خود با اشاره به شرایط فعلی اینتر گفت:" باید بازی‌های بعدی را ببریم و به مسیر درست برگردیم. راه‌حل این است که به خودمان افتخار کنیم و یادمان باشد برای یکی از بزرگترین و شناخته‌شده‌ترین تیمهای دنیا بازی می‌کنیم. بازیکن اینتر باید با شور و شوق این پیراهن را به تن کند. بازیکن ما باید وزن این پیراهن را احساس کند و با قدرت تمام برای دفاع از پیراهن بجنگد.

هواداران نگران نباشد. تازه در شروع فصل هستیم و تا نیم‌فصل ممکن است خیلی از این مشکلات برطرف شده باشد. اینتر شرایط خوبی ندارد ولی شکاف ما با رقبا هنوز کوچک است.

ما سال گذشته قهرمانی سری آ را با دستهای خودمان به میلان هدیه دادیم و امسال این اتفاق به هیچ وجه نباید تکرار شود.

بازیکنان و مربی ما هرگز نگفته‌اند که مالکان برای آنها مشکل درست کرده‌اند. شاید این حرف را بین خودشان بزنند ولی علنی نگفته‌اند. اینتر هنوز توان حرکت به جلو را دارد. خانواده ژانگ بد کار نکرده‌اند هر چند اوایل که باشگاه را به دست گرفته بودند بهتر بودند. باید ببینیم قصد آنها حفظ باشگاه است یا می‌خواهند و مجبور می‌شوند اینتر را بفروشند. اگر این اتفاق بیفتد برای باشگاه بدتر خواهد بود".

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خبر بیماری ترانه علیدوستی به حاشیه کشیده شد!