کونته: می‌توانم به بسیاری فوتبال درس بدهم


کونته: می‌توانم به بسیاری فوتبال درس بدهم

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، در آستانه دیدار فردای تیمش در لیگ قهرمانان اروپا از سبک بازی تیمش دفاع کرد و به خبرنگاران گفت نباید او را احمق فرض کنند.

به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو کونته یک روز پیش از دیدار تیمش با آینتراخت فرانکفورت در لیگ قهرمانان اروپا در یک کنفرانس خبری شرکت کرد. کونته که به همراه تیمش در آلمان به سر می‌برد در این کنفرانس خبری از برخی سوالات خبرنگاران عصبانی شد.

کونته وقتی با سوالات بعضی خبرنگاران که از سبک بازی تیمش و به خصوص عملکرد اسپرز در جریان شکست مقابل آرسنال انتقاد می‌کردند با عصبانیت به آنها پاسخ داد و گفت احمق نیست و می‌تواند به خیلی‌ها فوتبال درس بدهد.

کونته: می‌توانم به بسیاری فوتبال درس بدهم

سرمربی تاتنهام در پاسخ به سوال یک خبرنگار که به انتقاد هواداران از او بعد از شکست مقابل آرسنال اشاره کرد گفت:" هوادار باید هوادار باشد. هوادار باید هوادار باشد یعنی چه؟ یعنی هر کس باید جایگاهش را بداند. من می‌فهمم که هر کس می‌تواند فکر خودش را داشته باشد ولی من هستم که هر روز در تمرین‌ها از نزدیک شرایط تیم را می‌دانم.

من سعی می‌کنم برای تیم بهترین‌ها را رقم بزنم و اگر آنها به من اعتماد دارند باید بگذارند کارم را بکنم. انتخاب بازیکنها تصمیم من است. اگر یک نفر را در ترکیب نمی‌گذارم علتش این است که او آماده نیست.

شکست 3-0 که چیزی نیست. شما ممکن است شش، هفت یا هشت گل بخورید. این اتفاقی است که در انگلیس زیاد می‌افتد. البته در دوران فوتبالی من هرگز برایم پیش نیامده چون به فضا دادن به حریف اعتقاد ندارم. ولی این اتفاقی است که در فوتبال انگلیس زیاد افتاده. من احمق نیستم و می‌توانم به خیلی‌ها که ادعا دارند فوتبال درس بدهم".

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد