گیاهان آپارتمانی که جابجایی نابودگر آنهاست + معرفی


گیاهان آپارتمانی که جابجایی نابودگر آنهاست + معرفی

بعضی از گیاهان آپارتمانی به جابه‌جایی محیط به‌شدت حساس هستند و بعد از جابه‌جایی دچار ریزش برگ می‌شوند. برای آشنایی با این گیاهان همراه ما باشید.

این گیاهان آپارتمانی رو هیچ وقت جابجا نکنید

به گزارش اقتصاد آنلاین، گیاهان آپارتمانی زینت‌بخش فضای داخلی منزل هستند. این گیاهان به بهبود کیفیت هوا، خواب راحت، کاهش استرس و افزودن رنگ و شادابی به دکوراسیون خانه کمک می‌کنند. در این مطلب به معرفی گیاهان آپارتمانی حساس به جابجایی می‌پردازیم.

گیاه آپارتمانی کروتون

اگر می‌خواهید کمی رنگ و زیبایی به منزل خود اضافه کنید، گیاه کروتون انتخاب مناسبی است. گیاه کروتون واقعا زیباست و رنگ برگ‌های آن سبز، زرد و قرمز هستند. اگر دوست دارید این گیاه رنگ‌هایی شاداب و قوی داشته باشد، باید آن را در شرایط نوری خوبی قرار دهید. اگر جای آن را عوض کنید برگ‌های آن شروع به ریختن می‌کند. این موضوع واکنش طبیعی گیاه به تغییر مکان است.

نخل ماداگاسکار

گیاهان آپارتمانی که جابجایی نابودگر آنهاست + معرفی

نخل ماداگاسکار یکی از مقاوم‌ترین گیاهان آپارتمانی است که نگهداری از آن بسیار ساده است و علاوه بر ایجاد محیطی زیبا در فضای خانه، به تصفیه هوای محیط داخلی منزل و تولید اکسیژن کمک می‌کند. از مهم‌ترین شرایط نگهداری نخل ماداگاسکار در خانه، تامین نور مورد نیاز گیاه و جابه‌جا نکردن آن است. چرا که این گیاه به جابجایی حساس است.

گیاه آپارتمانی فیکوس بنجامین

گیاهان آپارتمانی که جابجایی نابودگر آنهاست + معرفی

یکی از گیاهان آپارتمانی حساس به جابه‌جایی فیکوس بنجامین است. نگهداری از این گیاه در پاسیو و فضای خانه انتخاب مناسبی است. برگ‌های این گیاه به رنگ سبز روشن و براق، بیضی‌شکل و نوک‌تیز بوده و شاخه‌های آن آویزان و آبشاری است. ارتفاع این گیاه در شرایط مساعد تا پنج‌متر هم می‌رسد. این گیاه به جابه‌جایی بسیار حساس بوده و بهتر است در جایی از منزل قرار دهید که نیازی به جابه‌جایی نداشته باشد. برای آشنایی بیشتر با گیاهان آپارتمانی به مطلب هرگز از این گیاهان آپارتمانی در منزل استفاده نکنید سر بزنید.

کاج مطبق

این گیاه سوزنی‌ برگ دارای شاخه‌‌های طبقه‌‌ای بوده و به همین دلیل نام کاج مطبق را به خود گرفته است. این گیاه در آپارتمان رشد کمی دارد و به همین دلیل به‌‌عنوان درختچه آپارتمانی نیز شناخته می‌شود. رشد آن به‌ طور متوسط سالی یک طبقه است. برگ‌‌های سوزنی شکل کاج مطبق، براق و زیباست و جلوه بسیار خوبی به این گیاه همیشه‌ سبز می‌‌بخشد. کاج مطبق به‌‌طور متوسط یک الی دو متر رشد می‌‌کند.

منبع: مجله دلتا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیاهان آپارتمانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در