جدیدترین مدل های کفش مردانه، انواع مدل های جدید کفش برای آقایان


کفش های مردانه آنقدر متنوع هستند که گاهی اوقات انتخاب مدل کفش مردانه مناسب بسیار دشوار به نظر می رسد. انواع مدل جدید کفش مردانه دارای تنوع رنگی بالایی هستند و از جنس های مختلفی تشکیل شده اند. بنابراین در این مطلب قصد داریم...

کفش های مردانه آنقدر متنوع هستند که گاهی اوقات انتخاب مدل کفش مردانه مناسب بسیار دشوار به نظر می رسد. انواع مدل جدید کفش مردانه دارای تنوع رنگی بالایی هستند و از جنس های مختلفی تشکیل شده اند. بنابراین در این مطلب قصد داریم جدیدترین مدل های انواع کفش مردانه را معرفی کنیم تا بتوانید از بین آن ها بهترین گزینه را انتخاب کنید.

معرفی جدیدترین مدل های انواع کفش مردانه

انتخاب بهترین مدل کفش مردانه به عوامل مختلفی بستگی دارد؛ مثلا شرایط آب و هوایی در انتخاب بهترین کفش تاثیر گذار است و نمی توان گفت کفشی که برای تابستان مناسب است، می تواند برای زمستان قابل استفاده باشد. همچنین برای داشتن استایلی جذاب و شیک باید هارمونی رنگ کفش با سایر لباس ها را رعایت کرد. با این حال در ادامه لیستی از «انواع مدل جدید کفش مردانه» را معرفی کرده و بهترین های هر کدام از این مدل ها را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد.

کفش های رسمی و مجلسی

داشتن یک جفت کفش مجلسی مردانه برای هر آقایی واجب است. این کفش ها برای موقعیت های رسمی و یا مجالس های بزرگ بسیار ضروری هستند. کفش های رسمی معمولا دارای پاشنه های بسیار کوتاهی هستند و دوام و مقاومت بالایی دارند. پرفروش ترین رنگ کفش مردانه برای کفش رسمی، رنگ مشکی است. زیرا با هر رنگ دیگری سازگار می شود و جلوه بسیار شیکی دارد.

کفش آکسفورد

جدیدترین مدل های کفش مردانه، انواع مدل های جدید کفش برای آقایان

کفش آکسفورد یکی از محبوب ترین مدل های کفش رسمی است که هیچگاه از مد نمی افتد. این کفش ها معمولا دارای لایه ای چرمی هستند که آن ها را براق و بسیار شیک نشان می دهد. برند Johnston Murphy جدیدترین کفش های آکسفورد را در سال ۲۰۲۲ روانه بازار کرده است.

کفش بروگ

کفش های رسمی بروگ، کفش های کلاسیکی هستند که همچنان به عنوان جدیدترین کفش های مجلسی ۲۰۲۲ معرفی می شوند. این کفش ها را باید با شلوارهای نخی بپوشید و ترجیحا از رنگ مشکی و قهوه ای استفاده کنید. برند DR MARTENS یکی از برندهای شناخته شده ای است که جدیدترین کفش های رسمی بخصوص مدل بروگ را به بازار معرفی کرده است.

کفش های کتانی و اسپرت

وقتی صحبت از کفش های روزمره می شود، هیچ چیز جای کفش های کتانی و اسپرت را نمی گیرد. کفش های کتانی یا اسنیکرزها تداعی کننده روحیه ورزشکاری هستند و هیچ کفشی مانند آن ها، به درد سلامت نگه داشتن پاها نمی خورد.

کفش مخصوص دویدن

کفش های کتانی مخصوص دویدن یا Running shoes، یکی از محبوب ترین کفش های اسپرت هستند. از پرفروش ترین برندهای کفش مردانه مخصوص دویدن می توان به برند آدیداس، نایک و نیو بالانس اشاره کرد که نامشان برای هیچکس ناشناخته نیست. کفش New Balance 990v5 sneakers از برند نیوبالانس و کفش Nike Air Zoom Pegasus 38 از برند نایک، جدیدترین مدل های کفش رانینگ در سال ۲۰۲۲ هستند.

کفش بسکتبال

کفش های بسکتبال به ساق بلندی و کفی صافشان معروف هستند. برای پوشیدن این کفش ها لازم نیست بسکتبالیست باشید و می توانید به صورت روزمره از آن ها استفاده کنید. البته در نظر داشته باشید که این نوع کفش ها برای پیاده روی های طولانی مناسب نیستند. مدل جدید کفش مردانه بسکتبال، Nike Air Jordan 1 high و Adidas Young Star Lord Forum 84 است که هر دو مدل متعلق به مشهورترین برندهای کفش در دنیا هستند.

کفش اسکیت

کفش اسکیت، مدل کفش مردانه خوش استایلی است که شمایلی کشیده دارد و کفی آن ها صاف است. این کفش ها در بین جوانان طرفداران زیادی دارد. جدیدترین مدل این کفش، Nike SB Bruin React و Adidas Tyshawn low هستند.

کفش مخصوص پیاده روی

کفش مخصوص پیاده روی همانطور که از نامش مشخص است، برای پیاده روی طراحی شده و دارای کفی انعطاف پذیری است. جنس این کفش ها به شکلی است که پا بتواند درون آن نفس بکشد و در مدت زمان طولانی پا عرق نکند. از جدیدترین مدل های کفش پیاده روی در سال جدید می توان به Flysocks Athletic و Hoka One One Kawana اشاره کرد.

کفش ترینینگ

کفش های ترینینگ به طور کلی برای پیاده روی، دویدن و انجام هر نوع ورزشی مناسب است و به همین دلیل بسیار پرفروش و کاربردی هستند. این کفش ها دارای کفی پلاستیکی هستند که از انعطاف بالایی برخوردار بوده و هنگام پیاده روی های طولانی، به پا آسیبی وارد نمی کند. کفش Nike Metcon Flyknit 3 از جدیدترین مدل های ترینینگ در سال ۲۰۲۲ محسوب می شود.

کفش های بدون بند

این مدل کفش ها را هم می توان در کفش های رسمی و هم در کفش های کتانی و ورزشی پیدا کرد. این نوع کفش ها به خاطر پوشیدن آسان و راحت بسیار محبوب هستند.

کفش لوفر

جدیدترین مدل های کفش مردانه، انواع مدل های جدید کفش برای آقایان

لوفرها کفش هایی با تنوع بسیار بالا هستند و گزینه ای ایده آل برای روزهای بهاری و تابستانی محسوب می شوند. برای داشتن استایلی جذاب با کفش های لوفر، بهتر است شلوارهای کتان یا پارچه ای دمپا کوتاه را امتحان کنید. البته این استایل برای آقایان قد بلند مناسب تر است. «مدل جدید کفش مردانه» لوفر در حال حاضر G.H. Bass Larson Weejun و Gucci 1953 Horsebit است.

نیم بوت

نیم بوت ها برای تمامی فصول سال مناسب هستند؛ اما به دلیل مقاومت بالایی که دارند، بیشتر برای فصل های پاییز و زمستان استفاده می شوند. هر مردی که به استایل خود اهمیت می دهد باید همیشه یک جفت نیم بوت در کمد خود داشته باشد.

نیم بوت چوکا

این نوع نیم بوت، کفشی سبک و درعین حال مستحکم است که ریشه آن به انگلستان قدیم برمی گردد. این نوع نیم بوت برای موقعیت های کژوال بسیار مناسب است. از جدیدترین مدل های نیم بوت چوکا می توان به Clarks Bushacre 2 و Astorflex Greenflex boots اشاره کرد.

نیم بوت چلسی

نیم بوت چلسی یکی از پرطرفدارترین مدل های نیم بوت محسوب می شود و می توان آن را هم در موقعیت های کژوال و هم در موقعیت های رسمی استفاده کرد. این نیم بوت ظاهری منحصر به فرد دارد و برای روزهای پاییزی بسیار مناسب است. Blundstone 500 series و Clarks Jaxen از جدیدترین مدل های نیم بوت چلسی هستند. بهترین رنگ برای این نوع نیم بوت، خاکی و مشکی است.

کلام پایانی

در این مطلب، جدیدترین مدل های انواع کفش مردانه را معرفی کرده و چند مدل کفش مردانه محبوب و رایج را بررسی کردیم. برای اینکه هنگام خرید مدل جدید کفش مردانه، بهترین تجربه را داشته باشید؛ ابتدا از خود بپرسید برای چه منظوری قصد خرید کفش را دارم؟ ما در این مقاله انواع کفش ها را برای کاربردهای مختلف از جمله رفتن به قرارهای رسمی، مهمانی، پیاده روی در روزهای گرم یا سرد، دویدن و ورزش بررسی کردیم. بنابراین اگر می خواهید بهترین کفش را انتخاب کنید، کاربرد آن را حتما مد نظر قرار دهید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مد،لباس و پوشاک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس