برگزاری اجتماع بزرگ عزاداران حسینی در مسجد مقدس جمکران


برگزاری اجتماع بزرگ عزاداران حسینی در مسجد مقدس جمکران

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران از برگزاری اجتماع بزرگ عزاداران حسینی در عصر روز اربعین در این مکان مقدس خبر داد.

خبرگزاری شبستان، گروه غدیر و مهدویت: حجت الاسلام مهدی حسین آبادی ضمن عرض تسلیت فرارسیدن ایام اربعین حسینی به تشریح برنامه های مسجد مقدس جمکران به مناسبت اربعین پرداخت و اظهار کرد: این برنامه ها از جمعه شب بلافاصله پس از نماز عشا با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مهدوی ارفع و مداح حاج علی مالکی نژاد آغاز می شود.

وی ادامه داد: صبح شنبه مصادف با روز اربعین ساعت ۸ صبح محفل زیارت عاشورا با مداحی حاج عباس محمدی پور برگزار می شود. مراسم ظهر اربعین نیز بلافاصله پس از نماز عصر با مداحی حاج حسن اخباری در این مکان مقدس برگزار می شود.


معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران از برگزاری اجتماع عزاداران حسینی در عصر روز اربعین خبر داد و ابراز کرد: این مراسم ساعت ۱۷:۳۰ با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مومنی و مداحی سید علی حسینی نژاد در صحن جامع امام مهدی(عج) برگزار خواهد شد. مراسم شام اربعین نیز بلافاصله پس از نماز عشا با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حاج احمد پناهیان و مداحی حاج علی حبیب زاده برگزار می شود.


حسین آبادی با اشاره به اینکه تمام این برنامه ها از صفحات مسجد مقدس جمکران در فضای مجازی به نشانی jamkaran_ir به صورت زنده پخش می شود، خاطرنشان کرد: دیگر بخش های فرهنگی مسجد مقدس جمکران از جمله مرکز کودکان گل نرگس، مرکز پاسخگویی به سوالات شرعی و اعتقادی، مرکز تکریم زائرین و دارالقرآن نیز در این ایام برنامه های ویژه ای را برای زائران این مکان مقدس برگزار می کنند.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید