همه ما کمک‌های مسجدی‌ها به جبهه‌ها را یادمان هست/ مساجد پایگاه ترویج ایثار و شهادت هستند


همه ما کمک‌های مسجدی‌ها به جبهه‌ها را یادمان هست/ مساجد  پایگاه ترویج ایثار و شهادت هستند

حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی گفت: همه ما به خاطر داریم که کامیون کامیون کمک‌های مردمی اعم از فقرا و ثروتمندان از مساجد به خط مقدم جبهه‌ها ارسال می‌شد. آن صحنه‌ها ما را به آینده نظام جمهوری اسلامی امیدوار می‌کرد.

حجت الاسلام والمسلمین «کاظم صدیقی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه امام خمینی (ره) با رهبری الهی خود عامل اصلی در پیروزی ملت ایران در دفاع مقدس شدند، اظهار کرد: مراجع معظم تقلید، علما و ائمه جماعات مساجد در جنگ تحمیلی مردم را در مسیری که رهبر کبیر انقلاب اسلامی ترسیم کرده بودند، هدایت کردند.

امام جمعه موقت تهران افزود: ائمه جماعات، مساجد را که مرکز ولایت هستند، در سال های دفاع مقدس به پایگاه اعزام نیرو و حمایت از نیروهای جان‌برکفی که در دفاع از اسلام از بذل جان خود هیچ ترسی در دل نداشتند، تبدیل کردند. همین کار را جمعی دیگر از علما در حوزه های علمیه انجام دادند.

وی اضافه کرد: همه ما به خاطر داریم که کامیون کامیون کمک های فقرا و ثروتمندان از مساجد به خط مقدم جبهه ها ارسال می شد. آن صحنه ها ما را به آینده نظام جمهوری اسلامی امیدوار می کرد.

حجت الاسلام صدیقی خاطرنشان کرد: نتایج آن همه رشاد و مقاومت اکنون در صلابت نظام اسلامی در جهان نمایان شده است، نظامی که امید همه آزادی خواهان و عدالب طلبان جهان است. مساجد همیشه مرکز ترویج فرهنگ ولایتمداری، ایثار و شهادت و مقاومت و بصیرت افزایی خواهند بود.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انفجار حین مهار آتش در مغازه نقاشی خودرو در رشت