شکایت ترامپ از شبکه سی ان ان


شکایت ترامپ از شبکه سی ان ان

رئیس جمهور پیشین آمریکا از شبکه سی ان ان به دلیل توهین و افترا شکایت کرد.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا روز دوشنبه از شبکه سی ان ان شکایت کرد. ترامپ، سی ان ان را به توهین و افترا به خود و بیم از آنکه وی بار دیگر در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ پیروز انتخاب شود، متهم کرد و از شبکه سی ان ان ۴۷۵ میلیون دلار خسارت خواست.

در پیش نویس دادخواستی که در فلوریدا آمده است: «سی ان ان، یکی از شبکه‌های اصلی تلویزیون آمریکا که به ظاهر به عنوان یک منبع اطلاع رسانی "قابل اعتماد" برای اطلاع رسانی به شمار می‌آید، تلاش کرده است از نفوذ گسترده خود استفاده کند تا در برابر مخاطبان خود در رادیو و تلویزیون، شاکی (ترامپ) را هدف توهین و افترا قرار دهد و هدف از این کار شکست سیاسی (ترامپ) بوده است».

این منبع اعلام کرد: «در ماه‌های اخیر، کمپین بازدارندگی سی ان ان، که به ویژه به شکل افترا علیه شاکی صورت گرفت، تشدید شده است، زیرا سی ان ان از این بیم دارد که شاکی برای ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ نامزد شود».

دونالد ترامپ ۴۷۵ میلیون دلار خسارت از سی ان ان طلب کرده است. رئیس جمهور جمهوریخواه سابق آمریکا در دوره ریاست جمهوری خود روابط بسیار بدی با رسانه‌های بزرگی مانند سی ان ان و نیویورک تایمز داشت. وی این رسانه‌ها را رسانه‌های جعلی نامیده بود. وی به طور مداوم در توئیتر خشم خود را نسبت به این رسانه‌ها بیان می‌کرد و نوشتن چنین توئیت‌هایی سبب شد وی از اظهارنظر در توئیتر منع شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ omîd resûlpûr saqî derwêşan ساقی درویشان امید رسول پور