واکنش روزنامه اصولگرا به برهنه شدن یک زن در تظاهرات هلند


واکنش روزنامه اصولگرا به برهنه شدن یک زن در تظاهرات هلند

روزنامه جوان نوشته است که برهنه شدن نیلوفر فولادی در تجمع اعتراضی چندین نفره در هلند که به بهانه حمایت از اعتراضات تهران در پی فوت خانم مهسا امینی تشکیل شده بود، با واکنش‌های منفی بسیاری در شبکه‌های اجتماعی همراه شد.

به گزارش اقتصادنیوز این روزنامه ادامه داده است:

کاربران معتقد بودند فولادی با این حرکت خیلی زود انتهای سوء استفاده‌ها از مطالبات برخی معترضان را نشان داد و مشخص کرد سوء استفاده از شعار «زن، زندگی، آزادی» هدفی جز برهنگی کامل ندارد. همچنین کاربران به عدم برهنگی کامل فولادی اشاره داشتند و آن را به دلیل وجود قوانین پوشش در هلند دانستند که در تناقض با خواسته امثال فولادی است.

روزنامه جوان سپس چند واکنش توییتری را نقل کرده است:

*وقتی مجبوری به‌خاطر رعایت قوانین کشور میزبان روی سینه‌هات برچسب بزنی و همزمان به قوانین کشور خودت معترض باشی یک معنی بیشتر ندارد. این‌ها فقط به قوانین حاکم بر ایران معترضند وگرنه قانون را هرکجای جهان باشد بی‌چون و چرا می‌پذیرند.

*میدونید چرا کامل لخت نشده؟ به‌خاطر قانون حجاب اجباری هلند. در هلند برهنگی کامل جرم است. پلیس هم با مجرم برخورد قانونی و در صورت مقاومت، برخورد خشن می‌کند.
*روسری بر سر چوب کرد، اما بازداشت نشد! تو زیرزمین مدلینگ شد، فایده نداشت! ترکیه رفت و هر چه گفت زندانی سیاسی بوده‌ام، مدرک نداشت! داشت از ترکیه دیپورت میشد که مهسا مرد! الان با لخت شدن پناهندگی هلند رو گرفت! #چند_میگیری_لخت_بشی #نیلوفر_فولادی
**عکس این خبر از سایت روزنامه همشهری کپی شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گیتی آذرپی درگذشت