هلاکت 13 تروریست النصره در سوریه


هلاکت 13 تروریست النصره در سوریه

معاون مرکز آشتی روسیه در سوریه گفت در حمله هوایی جنگنده‌های این کشور به مواضع گروه تروریستی «جبهه النصره» در ادلب، حداقل ۱۳ تروریست کشته شدند.

هلاکت 13 تروریست النصره در سوریه

به گزارش راهبرد معاصر، مرکز آشتی روسیه شامگاه دوشنبه از انجام عملیات هوایی و حمله به مواضع تروریست‌های «جبهه النصره» در منطقه ادلب خبر داد.

«اولگ ایگوروف» معاون مرکز آشتی روسیه در سوریه با اعلام این خبر گفت که در این حمله هوایی حداقل ۱۳ تروریست از جمله ۲ فرمانده ارشد جبهه النصره کشته شدند.

به نوشته وبگاه «ریانووستی»، ایگوروف طی بیانیه‌ای توضیح داد: «نیروهای هوافضای روسیه محل اختفای تروریست‌های النصره را در منطقه ادلب در سوریه منهدم کردند، که ۱۳ تروریست از جمله دو فرمانده میدانی از بین رفتند».

وی با بیان اینکه تروریست‌های هدف قرار گرفته تهدید امنیتی برای نیروهای امنیتی روسیه بودند، اظهار داشت: «در نتیجه حملات هوایی به پناهگاه‌های زیرزمینی تروریست‌ها در نزدیکی مصیبین، ۱۳ تروریست از جمله فرماندهان میدانی ابویوسف الشامی و خالد الیوسف (ابوعمر) کشته شدند و ۲۲ نفر از اعضای این گروه تروریستی به شدت مجروح شدند».

طبق این گزارش، در این بیانیه آمده است: «علاوه بر این، نیروهای هوافضای روسیه یک انبار تسلیحات تروریست‌ها را منهدم کردند که در آن چهار موشک‌انداز دستی، یک اسلحه ضد هوایی و سلاح‌های سبک وجود داشت».

این مقام روس همچنین افزود:‌«انهدام پناهگاه‌های زیرزمینی تروریست‌ها امکان جلوگیری از خرابکاری‌ها و اقدامات تروریستی گسترده را در تأسیسات نیروهای مسلح فدراسیون روسیه در سوریه و تأسیسات نیروهای دولتی سوریه فراهم کرد».

ایگوروف پیش از این نیز گفته بود گروه تروریستی «مغاویر الثوره» با نظارت آمریکایی‌ها در حال تدارک اقدام تحریک‌آمیز علیه ارتش سوریه است./ فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر