شیعه و سنی در برابر ترفند دشمن هوشیار باشند


شیعه و سنی در برابر ترفند دشمن هوشیار باشند

بندرترکمن- امام جمعه اهل سنت بندرترکمن گفت: شیعه و سنی باید در برابر ترفند و دسیسه دشمنان هوشیار بوده و لحظه ای از بیرق وحدت فاصله نگیرند.

حاج آخوند عبدالرحمن کر به خبرنگار مهر اظهارکرد: بر همه اقوام و مذاهب واجب است تا در برابر ترفندها و دسیسه‌های دشمن هوشیار باشند؛ استکبار لحظه‌ای از شیطنت علیه نظام جمهوری اسلامی ایران دست بر نمی‌دارد.

امام جمعه اهل سنت بندرترکمن افزود: امت اسلام در مذهب شیعه و سنی با عزمی راسخ‌تر از گذشته اجازه نخواهد داد دشمن در اتحاد و وحدت برادران فارس، کرد، ترکمن، بلوچ رخنه ایجاد کند.

وی تاکید کرد: برای حفظ وحدت تا پای جان، کنار رهبر معظم انقلاب حضور خواهیم داشت و اجازه نمی‌دهیم همدلی موجود در گلستان که ثمره خون هزاران شهید سنی و شیعه است، آسیب ببیند.

آخوند کر ادامه داد: دشمن به دنبال آن است که بین مردم و حاکمیت شکاف ایجاد کند و برای دستیابی به این هدف شوم در پی خلق نفاق و تفرقه بین شیعه و سنی است.

امام جمعه اهل سنت بندرترکمن افزود: استکبار در پی آن است تا با بهانه‌های مختلف، جنگ مذهبی بین شیعه و سنی ایجاد کند، حمله به مساجد و اماکن مذهبی مذاهب مختلف حیله دشمنان امت اسلام است تا بر آتش اختلاف بدمند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر امید به صورت داستان + متن شعر