نقش مهم اهالی فرهنگ و هنر در امیدآفرینی و نشاط جامعه


نقش مهم اهالی فرهنگ و هنر در امیدآفرینی و نشاط جامعه

رشت- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به نقش مهم اهالی فرهنگ و هنر در امیدآفرینی و نشاط جامعه اشاره کرد و گفت: امروز نیازمند تقویت انسجام ملی و امیدآفرینی هستیم.

رضا ثقتی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اهمیت حفظ وحدت و یکپارچگی برای تعالی ایران اسلامی و گیلان تأکید کرد: اهالی فرهنگ و هنر در این زمینه نقش اثرگذاری دارند.

وی با بیان اینکه اصحاب فرهنگ و هنر در تزریق روحیه امید و نشاط به جامعه مؤثر هستند، ادامه داد: امروز نیازمند تقویت انسجام ملی و تزریق امید به آحاد مردم است چرا که دشمنان ملت با تفرقه‌افکنی خیال باطل تجزیه ایران را در سر دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در ادامه به صف‌آرایی رسانه‌های معاند در جریان اغتشاشات اخیر و بیانات روز گذشته رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه رسانه‌های وابسته به سرمایه داری آمریکا و مزدوران آنها از اغتشاشگران حمایت کردند، گفت: رسانه بهترین ابزار برای نمایش تصویر واقعی مردم به ویژه نسل جوان و تعلق خاطر آنها به ارزش‌ها است که در مناسبت‌های مختلف از جمله تجمعات اعتراضی نسبت به هتک حرمت مقدسات در استان و نیز رشت شاهد بودیم.

وی تأکید کرد: امیدبخشی به نسل جوان از الزاماتی است که توطئه‌های دشمن را در پراکندن بذر یاس و ناامیدی خنثی می‌کند.

ثقتی با قدردانی از هوشمندی اهالی فرهیخته فرهنگ و هنر استان گیلان در جهت حفظ امنیت و ایجاد همگرایی در راستای منافع ملی، تشکیل جبهه متحد فرهنگی در استان با بهره‌گیری از ظرفیت اصحاب فرهنگ و هنر را از مؤلفه‌های تحقق ایران قوی و پیشرفت گیلان عنوان کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جزئیات تازه از مرگ 6 کارگر در آتش سوزی شرق تهران