تور بین‌المللی دوچرخه‌‌سواری آذربایجان تحت پوشش بیمه تعاون


سی و پنجمین تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی آذربایجان با پوشش بیمه تعاون برگزار شد. به گزارش روابط عمومی بیمه تعاون، سی و پنجمین دوره تور دوچرخه‌سواری آذربایجان پس از ۲ سال وقفه با حضور هشت تیم خارجی و سه تیم داخلی به میزبانی سه استان...

سی و پنجمین تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی آذربایجان با پوشش بیمه تعاون برگزار شد. به گزارش روابط عمومی بیمه تعاون، سی و پنجمین دوره تور دوچرخه‌سواری آذربایجان پس از ۲ سال وقفه با حضور هشت تیم خارجی و سه تیم داخلی به میزبانی سه استان آذربایجان‌‌غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل در پنج مرحله به مسافت کلی ۷۶۴ کیلومتر و با پوشش بیمه تعاون، در حال برگزاری است.

این تور یکی از طولانی‌‌ترین تورهای دوچرخه‌سواری کشور و قدیمی‌‌ترین تور قاره آسیا به شمار می‌‌رود که در سه استان آذربایجان‌‌غربی، اردبیل و آذربایجان‌‌شرقی زیرنظر فدراسیون دوچرخه‌سواری برگزار می‌شود. این تور برای نخستین بار در سال ۱۳۶۵ با حضور تیم‌‌های داخلی برگزار و از آن سال تاکنون به‌طور مستمر برگزار شده اما طی سال‌های اخیر به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار نشد و طی امسال باتوجه به فروکش کردن ویروس برگزار می‌شود.

۱۱۰ ورزشکار دراین تور حضور خواهند داشت که ۹۰ ورزشکار این تور از کشورهای خارجی، مانند آلمان، بلژیک، مالزی، اندونزی، آفریقای جنوبی، عراق، تایلند، لیتوانی، مراکش و مابقی از تیم‌‌های داخلی آذربایجان‌‌شرقی، دانشگاه آزاد اسلامی و مشهد هستند. شرکت بیمه تعاون همواره توجه ویژه‌ای به ورزش داشته و تاکنون در رشته‌های گوناگون نیز اقدامات حمایتی داشته است.

در همین خصوص، لازم به ذکر است که در اسفند ۱۴۰۰، مهرداد عباسی، نماینده شعبه کردستان بیمه تعاون به عنوان سرپرست هیات دوچرخه‌سواری شهرستان سنندج انتخاب شده است. همچنین، یونس مظلومی، مدیرعامل بیمه تعاون در دیدار اخیر خود با رئیس انجمن ورزش شرکت‌های ایران اعلام کرد: این شرکت آمادگی ارائه بیمه ویژه به بازیکنان حرفه‌ای را همچون طرح‌های بیمه‌ای کشور‌های اروپایی برای بازیکنان حرفه‌ای دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی