مشکلات بازنشستگان را با تلاش بسیار حل کردیم


مشکلات بازنشستگان را با تلاش بسیار حل کردیم

وزیر پیشنهادی رفاه گفت: من وارث مجموعه‌ای بودم که در کف خیابان بازنشستگان اعتراض کرده و به دنبال احقاق حقوق خود بودند بنابراین با سعی زیاد توانستیم مشکلات بازنشستگان حل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، زاهدی وفا وزیر پیشنهادی کار و تعاون اجتماعی در ابتدای دیدار گفت: از نمایندگان و هیئت رئیسه مجلس محترم و سه کمیسیون تخصصی که با رأی مثبت خود نظر خود را اعلام کردند و از تمام نمایندگان دلسوز موافق و مخالف تشکر می‌کنم، مقام معظم رهبری بر تعامل مجلس و دولت اهتمام دارند و اینجانب پس از رأی اعتماد با تعامل با مجلس را در دستور کار خود خواهم گذاشت.

زاهدی وفا در ادامه گفت: به اشتباه یکی از مدیران در شب گذشته موافقت کردم تا ساحت مقدس مجلس حفظ شود، از مهمترین رویکردها، بحث عدالت است، عدالت را در سه حوزه حداقل معیشت، عدالت توزیعی و عدالت شایستگی باید در شالوده‌های وظایف وزارتخانه عمل کنیم، باید ساختار عادلانه و توزیع عادلانه در استان‌ها و کمک به محرومیت زدایی استان‌ها استفاده کنیم.

وزیر پیشنهادی رفاه اضافه کرد: باید برای آحاد ملت ایران برای هر سرپرست خانوار حداقل یک شغل داشته باشیم که بتوانیم، بهداشت، معیشت و مایحتاج زندگی را مهیا کنیم. باید از طریق کمک‌های حمایتی قشر آسیب پذیر را حمایت کنیم، از روز اولی که بنده عهده دار سرپرستی این وزارتخانه شدم با ۱۰ سفر استانی توانستم مشکلات را از نزدیک مشکلات را ببینم. من وارث مجموعه‌ای بودم که در کف خیابان بازنشستگان اعتراض کرده و به دنبال احقاق حقوق خود بودند بنابراین با سعی زیاد توانستیم مشکلات بازنشستگان حل شد، در حوزه اشتغال موضوعات زیادی داریم، در خدمت رسانی به مردم باید رضایتمندی را داشته باشیم.

زاهدی وفا: افتخار من این است که در کشور ایران و برای عزیزانی که در این کشور استقامت کردند بتوانم خدمتی داشته باشم، بنده هیچ کوششی برای جمع اموال نکرده ام، تنها به حقوق معلمی اکتفا کرده ام.

ادامه دارد...

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان