قیمت‌ها در بازار ارز دیجیتال امروز سه‌شنبه 12 مهر 1401+ جدول


قیمت‌ها در بازار ارز دیجیتال امروز سه‌شنبه 12 مهر 1401+ جدول

قیمت بیت‌کوین در ادامه رفت‌وبرگشت‌های محدود خود با رشد سه درصدی از نیمه کانال ۱۹ هزار دلار عبور کرد

بیتکوین از نیمه کانال ۱۹ هزار دلار عبور کرد اما هنوز تغییری در روند خسته‌کننده و تکراری رهبر بازار ارز دیجیتال دیده نمی‌شود. بیت‌کوین امروز سه‌شنبه ۱۲ مهر درحالی ۱۹ هزار و ۶۵۰ دلار ارزش داشت که از ۲۰ روز قبل شاهد رفت‌وبرگشت‌های محدود آن حوالی مرز ۱۹ هزار دلار بودیم. علاوه بر ثبت بازدهی ناچیز بیت‌کوین در ۲۴ ساعت قبلی، تقریبا همین رفتار را از اتریوم، کاردانو، دوج‌کوین و اغلب ارز دیجیتال سرشناس دیدیم. ارزش کل بازار ارز دیجیتال هم بدون تغییر محسوس نسبت به دیروز، حدود ۹۸۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود.

قیمت بیت‌کوین؛ ۱۹ هزار و ۶۵۰ دلار

به گزارش فرارو، قیمت بیت‌کوین صبح امروز سه‌شنبه ۱۲ مهر به ۱۹ هزار و ۶۵۰ دلار رسید درحالی که روز گذشته روی پله ۱۹ هزار و ۱۰۰ دلار ایستاد. قیمت بیت‌کوین در شبانه‌روز گذشته تقریبا ۵۵۰ دلار افزایش پیدا کرد که معادل رشد سه درصدی ارزش این ارز دیجیتال محسوب می‌شود. در ۲۴ ساعت قبلی کف قیمت بیت‌کوین ۱۹ هزار و ۹۲ دلار بوده و سقف آن ۱۹ هزار و ۶۸۰ دلار به‌ثبت رسیده است. علاوه بر نوسان محدود بیت‌کوین در شبانه‌روز قبلی، بازدهی هفتگی این ارز دیجیتال هم ناچیز و معادل منفی دو درصد برآورد می‌شود. نسبت به قله تاریخی بیت‌کوین، اما شاهد ریزش ۷۱ درصدی ارزش این ارز دیجیتال هستیم. آبان پارسال بیت‌کوین تا محدوده ۶۸ هزار دلار پیشروی کرد و حالا از آن نقطه حدود ۴۹ هزار دلار پایین آمده است. حجم ۳۷۵ میلیارد دلاری معاملات بیت‌کوین نیز سهم این ارز دیجیتال از کل بازار را کمی بیش از ۳۸ درصد نشان می‌دهد.

قیمت اتریوم؛ هزار و ۳۳۰ دلار

نمودار اتریوم بازدهی روزانه این ارز دیجیتال را مثبت سه درصد نشان می‌دهد. قیمت اتریوم صبح امروز سه‌شنبه ۱۲ مهر به هزار و ۳۳۰ دلار به‌ثبت رسید و خرید این ارز دیجیتال دیروز هزار و ۲۸۵ دلار تمام می‌شد. در ۲۴ ساعت قبلی بیشترین قیمت اتریوم هزار و ۳۳۱ دلار تثبیت شده و کف آن تا هزار و ۲۸۵ دلار پایین آمده است. اگر به هفته قبل برگردیم، بازدهی اتریوم تقریبا منفی چهار درصد محاسبه می‌شود، چون سه‌شنبه قبلی هر واحد اتریوم هزار و ۳۸۰ دلار خرید و فروش می‌شد. به‌این ترتیب ریزش قیمت اتریوم نسبت به قله تاریخی خود – محدوده چهار هزار و ۸۰۰ دلار- معادل ۷۲ درصد برآورد می‌شود. حجم ۱۶۲ میلیارد دلاری معاملات این ارز دیجیتال نیز معادل سهم ۱۶.۵ درصدی آن از کل بازار است.

قیمت انواع ارز دیجیتال

قیمت کاردانو، دوج‌کوین، ترون و سایر ارز دیجیتال سرشناس همزمان با روند آرام بیت‌کوین در شبانه‌روز قبلی، افت‌وخیز محدودی داشتند. کاردانو که با سهم ۱.۵ درصدی، الان هشتمین ار دیجیتال مهم دنیاست، امروز سه‌شنبه ۱۲ مهر ۰.۴۲۷ دلار خرید و فروش می‌شود تا بازدهی روزانه آن مثبت دو درصد محاسبه شود. قیمت دوج‌کوین به‌همین اندازه افزایش پیدا کرد تا دهمین ارز دیجیتال مهم دنیا صبح امروز ۰.۰۶۰ دلار معامله شود. قیمت ترون با رشد یک درصدی به ۰.۰۶۱ دلار ارقا پیدا کرد. شیبا بدون تغییر نسبت به دیروز روی پله ۰.۰۰۰۰۱۱ دلار ایستاد. قیمت ترا کلاسیک (LUNC) با افت سه درصدی به ۰.۰۰۰۳۱۰ دلار رسید و ترا که ۲.۵۱ دلار خرید و فروش شد، نسبت به دیروز رشد قیمت چهار درصدی را تجربه کرد.

تغییر قیمت انواع ارز دیجیتال

انواع ارز دیجیتال هفته قبل دیروز امروز
بیت‌کوین ۲۰ هزار دلار ۱۹ هزار و ۱۰۰ دلار ۱۹ هزار و ۶۵۰ دلار
اتریوم هزار و ۳۸۰ دلار هزار و ۲۸۵ دلار هزار و ۳۳۰ دلار
کاردانو ۰.۴۵۶ دلار ۰.۴۱۹ دلار ۰.۴۲۷ دلار
دوج‌کوین ۰.۰۶۲ دلار ۰.۰۵۹ دلار ۰.۰۶۰ دلار
شیبا ۰.۰۰۰۰۱۱ دلار ۰.۰۰۰۰۱۱ دلار ۰.۰۰۰۰۱۱ دلار
ترون ۰.۰۶۰ دلار ۰.۰۶۰ دلار ۰.۰۶۱ دلار
ترا کلاسیک ۰.۰۰۰۳۰۶ دلار ۰.۰۰۰۳۱۸ دلار ۰.۰۰۰۳۱۰ دلار
ترا ۲.۷۲ دلار ۲.۴۲ دلار ۲.۵۱ دلار

قیمت‌ها در بازار ارز دیجیتال امروز سه‌شنبه 12 مهر 1401+ جدول

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس