بی‌توجهی اداره کل ورزش خراسان شمالی به هیات بوکس استان


بی‌توجهی اداره کل ورزش خراسان شمالی به هیات بوکس استان

بجنورد- رئیس هیات بوکس خراسان شمالی با اشاره به اعزام تیم نوجوانان استان به مسابقات استعدادهای برتر، گفت: اداره کل ورزش استان تاکنون هیچ مبلغی را برای این اعزام پرداخت نکرده است.

محمد محمدخانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تیم بوکس ۱۳ نفره نوجوانان خراسان شمالی به مسابقات المپیاد استعدادهای برتر در شهر اصفهان اعزام شده است.

رئیس هیأت بوکس خراسان شمالی با انتقاد از عدم حمایت اداره کل ورزش استان برای اعزام این تیم، گفت: اداره کل تنها ۱۲ میلیون تومان برای همه هزینه‌ها در نظر گرفت اما همین مقدار را نیز واریز نکرده است.

وی افزود: تا این لحظه هزینه که حدوداً ۶۵ میلیون تومان بوده، به عهده هیأت بوده است.

محمدخانی با اشاره به اینکه طی سال جاری ۳ اعزام به مسابقات قهرمانی کشور توسط این هیأت انجام شده، گفت: در این بازه ۵ مسابقه تدارکاتی نیز داشتیم و در رده‌های مختلف افرادی را به تیم ملی اعزام کردیم و تمامی هزینه‌ها به صورت شخصی پرداخت شده است.

رئیس هیأت بوکس خراسان شمالی با اشاره به برخی فشارها برای تغییر رؤسای هیأت‌های بوکس در شهرستان‌ها، بیان کرد: برخی مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان به دنبال حذف افراد هستند.

وی به برخی سنگ اندازی ها در مسیر کار هیأت نیز اشاره کرد و گفت: درخواست کردیم که سالن صفا که در خدمت بوکس شهرستان بجنورد است در اختیار هیأت بوکس استان قرار گیرد تا بتوانیم از این راه درآمدزایی کنیم که این کار را هم انجام ندادند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوکس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها