آغاز ثبت‌نام سومین دوره طرح سنجش داوران مسابقات قرآنی کشور


آغاز ثبت‌نام سومین دوره طرح سنجش داوران مسابقات قرآنی کشور

مجیدی مهر رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه از آغاز ثبت‌نام رسمی در سومین دوره طرح سنجش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن کریم کشور خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید مجیدی مهر رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و دبیر ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآن کریم در خصوص سومین دوره طرح سنجش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن کریم گفت: داوطلبانِ دریافتِ مدرک داوری مسابقات قرآن کریم تا ۲۵ مهرماه فرصت دارند با مراجعه به سامانه http://reg.stdqrn.ir نسبت به ثبت‌نام نهایی اقدام نمایند.

مجیدی مهر در ادامه به برخی از شرایط عمومی ثبت‌نام در این دوره ازجمله: دارا بودن تابعیت جمهوری اسلامی ایران- دارا بودن سلامت جسمی و روحی متناسب با شرایط و شئون داوری به‌ویژه شنوایی و بینایی و سرعت عمل مطلوب- دارا بودن مدرک تحصیلی حداقل دیپلم- دارا بودن شرایط سنی لازم (حداقل ۲۷ سال و حداکثر ۶۳ سال سن) اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه این سومین سال برگزاری متوالی طرح سنجش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن است گفت: پس از برگزاری دوره سوم در سال ۱۴۰۱، برگزاری این آزمون به مدت دو سال متوقف خواهد شد و در این زمان بر روی موضوع ارتقا و آموزش‌های تخصصی به منظور رفع کمبودهای موجود در استان‌ها پرداخته خواهد شد و دوره چهارم این طرح پس از تکمیل فرآیند آموزشی در نیمه دوم سال ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی