ترافیک پرحجم در جاده چالوس و 3 محور دیگر


رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از ترافیک پرحجم در جاده چالوس و سه محور دیگر خبر داد. به گزارش ایسنا، سرهنگ احمد شیرانی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: در حال حاضر و برابر گزارش‌های دریافتی از...

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از ترافیک پرحجم در جاده چالوس و سه محور دیگر خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ احمد شیرانی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: در حال حاضر و برابر گزارش‌های دریافتی از مراکزبه کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در سراسر کشور ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور چالوس در حدفاصل شهرستانک تا گرماب و محدوده‌های سیاه بیشه ، ولی‌آباد ، هزارچم و حدفاصل پل دزدبن تا مجلار پرحجم و نیمه سنگین گزارش شده است.

وی با بیان اینکه بار ترافیک در حال حاضر در دیگر محورهای منتهی به شمال کشور با افزایش میزان ترددها گزارش شده است، اظهار کرد:‌ البته در حال حاضر هیچ مشکل ترافیکی در این محورها وجود نداشته وعلیرغم افزایش ترددها ترافیک روان است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا افزود:‌ همچنین در آزادراه کرج – قزوین حدفاصل ساسانی تا مهرویلا، آزادراه تهران – ساوه محدوده نسیم شهر و آزادراه قزوین – کرج محدوده پل فردیس نیز ترافیک پرحجم و نیمه سنگین گزارش شده است.

شیرانی درباره محورهای دارای محدودیت تردد نیز گفت:‌ مسیر جنوبی کمربندی محمودآباد - فریدونکنار واقع در استان مازندران، به دلیل اجرای عملیات راهداری تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین داخل شهر انجام می‌شود. محور ریگان – ایرانشهر نیز تنها محور مسدود شریانی در کشور است. محورهای لاسم – ارجمند و جکدان - جاسک نیز دو محور غیر شریانی مسدود هستند.

وی درباره وضعیت جوی حاکم بر جاده‌های کشور نیز گفت:‌در حال حاضر هیچگونه مداخله جوی در جاده‌های کشور گزارش نشده است. البته روان بودن ترافیک و نبود مداخلات جوی نباید سبب شود که رانندگان با سرعتی بیش از سرعت متوسط رانندگی کنند. لذا ضروری است که رانندگان از سرعت و سبقت غیرمجاز پرهیز کنند. در شرایط خستگی و خواب آلودگی رانندگی نکرده و حتما فاصله طولی مناسب را با خودروی مقابل رعایت کنند. پرهیز از تجاوز به چپ نیز توصیه دیگری است که پلیس بر آن تاکید دارد و طبیعی است که در صورت مشاهده هریک از این تخلفات ماموران پلیس برابر قانون و مقررات با آن برخورد خواهند کرد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا، همچنین با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست قبل از شروع سفر حتما با این شماره تماس بگیرند و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور، مناسب‌ترین زمان و بهترین مسیر را برای انجام سفر خود انتخاب کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا