دستگاه ها 20 درصد از فضاهای رفاهی خود را به زوجین اختصاص دهند


دستگاه ها 20 درصد از فضاهای رفاهی خود را به زوجین اختصاص دهند

زنجان- مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: تمام دستگاه ها مکلف هستند ۲۰ درصد از فضاهای تفریحی، فرهنگسراها، مجتمع‌های خدماتی و رفاهی و سالن اجتماعات خود را برای ازدواج زوجین اختصاص دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد بازرگان ظهر سه شنبه در جلسه کارگروه امور اجتماعی و فرهنگی در محل استانداری زنجان، گفت: تسریع و تسهیل در پرداخت تسهیلات ازدواج به زوجین و برگزاری مراسم ازدواج زوجین در مراکز فرهنگی و تفریحی از تأکیدات ریاست جمهوری است.

وی ابراز داشت: این دستورالعمل به ورزش و جوانان ابلاغ شد و باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: کمیته شهرستان‌ها به ریاست فرماندار تشکیل خواهد شد و می‌تواند در راستای مدیریت امکانات از نماینده سازمان ورزش و جوانان و دستگاه‌های عضو ستاد ساماندهی امور جوانان نیز استفاده کنند.

بازرگان تاکید کرد: سامانه اطلاع رسانی و معرفی امکانات به زوجین توسط فرمانداران تهیه خواهد شد و درخواست زوجین نیز از طریق این سامانه ثبت و پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه زوجین تحت حمایت بهزیستی و کمیته امداد در اولویت قرار دارند، ابراز داشت: تمام دستگاه‌ها مکلف هستند ۲۰ درصد از فضاهای تفریحی، فرهنگسراها، مجتمع‌های خدماتی و رفاهی و سالن اجتماعات خود را برای ازدواج زوجین با معرفی کمیته اختصاص دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی