تحریف واقعیت‌ها نقطه مقابل جهادتبیین است


تحریف واقعیت‌ها نقطه مقابل جهادتبیین است

شیراز - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون گفت: توجه به ابعاد مختلف جهادتبیین مد نظر بوده اما تحریف واقعیت‌ها نقطه مقابل جهادتبیین است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل در جمع مسئولین گروه‌های جهادی سپاه کازرون در دوره رسم جهاد خاطرنشان کرد: ویژگی اعضای گروه‌های جهادی ایمان، اخلاص و توکل بر خداوند متعال است.

وی با بیان اینکه پیشینه جهادگران بسیجی مملو از ایثار و افتخار است، گفت: جهادگران بسیجی از ابتدا سنگرسازان بی‌سنگر و همواره در خط مقدم بودند و امروز هم بدون مزد و منت، شبانه‌روز به دنبال خدمت به خلق خداوند هستند.

سرهنگ توکل با یادآوری اینکه خداوند اجر و مزد نیکوکاران را ضایع نخواهد کرد و جهادگران نیز در راه رضایت الهی فعالیت می‌کنند، گفت: فعالیت‌های شبانه‌روزی جهادگران بسیجی همان پیش برندگی بسیج و سپاه است.

او گفت: جهاد، کوشش برای خوب فکر و عمل کردن و تصمیم گیری صحیح است و گروه‌های جهادی به واسطه تعهد و تخصص در این مسیر گام برداشته و به دنبال رفع نیازهای مردم هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کازرون، بسیج و سپاه را ستون بازدارنده خیمه انقلاب دانست و با اشاره به اهمیت توجه به بیانیه گام دوم در مقابله با جنگ نرم، اهمیت جهاد تبیین را مورد تاکید قرار داد و افزود: امروز دشمنان، اسلام و نظام را نشانه رفته اند و نقطه مقابل جهاد تبیین، تحریف واقعیت‌ها توسط دشمنان است؛ اگر واقعیت‌های چهل سال انقلاب بازگو نشود، با تحریف معاندان مواجه خواهیم بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان