برنامه‌های هفته وحدت در استان بوشهر به صورت باشکوه برگزار شود


برنامه‌های هفته وحدت در استان بوشهر به صورت باشکوه برگزار شود

بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با تاکید بر برگزاری باشکوه برنامه‌های هفته وحدت در استان گفت: برنامه‌های هفته وحدت باید دارای انسجام و همدلی باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر سه‌شنبه در نشست ستاد استانی گرامیداشت هفته وحدت در بوشهر اظهار داشت: برنامه‌های هفته وحدت باید با نگاه راهبردی وحدت، بصیرت و هوشمندی تدوین شود.

وی از برگزاری برنامه‌های ویژه از ۱۲ تا ۱۷ ربیع‌الاول در تمام نقاط استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: برنامه ویژه این ایام باید با حضور پرشور اهل تشیع و تسنن به ویژه جوانان، نوجوانان، دانش‌آموزان و دانشجویان اجرا شود.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه اتحاد و انسجام مسلمانان در استان جایگاه ویژه‌ای دارد، اظهار داشت: اهل سنت و شیعه در استان بوشهر از اتحاد و همدلی بالایی برخوردار هستند و سال‌ها است در شهرها و روستاها زندگی مسالمت‌آمیز دارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با قدردانی از بصیرت و هوشیاری مردم استان در برابر توطئه‌های دشمنان تصریح کرد: هفته وحدت امسال از حساسیت خاصی نسبت با دیگر سال‌ها برخوردار است.

وی یکی از اهداف دشمن را اختلاف، تفرقه و ایجاد تقابل میان شیعه و سنی دانست و افزود: باید هفته وحدت امسال هدفمند و هوشمندانه برگزار شود.

امام جمعه بوشهر تقویت اتحاد و بصیرت و افزایش آگاهی در برابر اهداف دشمنان را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: برنامه‌های هفته وحدت باید به گونه‌ای برگزار شود تا نشان از اتحاد و بصیرت مسلمانان در راستای خنثی شدن دسیسه‌های دشمنان باشد.

صفایی بوشهری هوشمندی در مقابله با توطئه‌های دشمنان را یک ضرورت دانست و تأکید کرد: تمام برنامه‌های هفته وحدت باید دارای انسجام و همدلی باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در