رصد مستمر دشمن در خلیج فارس/ قدرت برتر در دست محور مقاومت است


رصد مستمر دشمن در خلیج فارس/ قدرت برتر در دست محور مقاومت است

بوشهر- فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با تأکید بر اینکه قدرت برتر در دستان محور مقاومت است گفت: دشمن در همه‌جا به‌ویژه در خلیج‌فارس مورد رصد کامل و ثانیه به ثانیه است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار رمضان زیرراهی پیش از ظهر سه‌شنبه در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: خلیج‌فارس همواره مورد رصد شبانه‌روزی قرار دارد و کشورهای متخاصم جرأت عبور از آب‌های سرزمینی ندارند.

وی تصریح کرد: قدرت تهاجمی، دفاعی و پهپادی برای مقابله با دشمنان در خلیج‌فارس افزایش چشمگیری داشته به‌گونه‌ای که به‌هیچ‌وجه این افزایش قدرت نظامی کشورمان نسبت به گذشته قابل‌مقایسه نیست.

زیرراهی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در نبرد مستقیم با آمریکا در خلیج‌فارس افزود: حماسه ۱۶ مهر به‌عنوان روز نیروی دریایی سپاه نام‌گذاری شده و در این روز هر ساله برنامه ویژه‌ای اجرا می‌شود.

برگزاری یادواره شهدای حماسه خلیج‌فارس

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: مراسم ویژه یادواره شهدای حماسه خلیج‌فارس با حضور سردار دریادار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه، ساعت ۱۹ روز ۱۵ مهر ماه در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار می‌شود.

وی از انجام رزمایش دریایی خبر داد و تصریح کرد: صبح روز ۱۶ مهر ماه با حضور خانواده معظم شهدا و قشرهای مختلف مردم و مسئولان محل شهادت نادر مهدوی و همرزمانش در خلیج‌فارس گلباران می‌شود و پس از آن رزمایش دریایی اجرا می‌شود.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه از برگزاری برنامه ویژه در زادگاه شهید نادر مهدوی در روستای بحیری دشتی خبر داد و افزود: یادواره شهید نادر مهدوی و همرزمانش بعد از ظهر ۱۶ مهر ماه با حضور وزیر نیرو و مسئولان استانی در گلزار شهدا بحیری دشتی برگزار می‌شود.

رصد مستمر دشمن در خلیج فارس/ قدرت برتر در دست محور مقاومت است

وی بابیان اینکه حضور کشورهای استکباری از جمله آمریکا در خلیج‌فارس این آبراهه استراتژیک ناامن شد گفت: نادر مهدوی و همرزمانش با آمریکا در خلیج‌فارس مقابله و ابهت و قدرت استکبار جهانی را سرنگون و نابود کردند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: حماسه خلیج‌فارس به فرماندهی نادر مهدوی در ۱۶ مهر ماه سال ۱۳۶۶ یک حماسه ماندگار است.

هیچ کشوری جرأت تعرض به آب‌های ایران ندارد

وی اظهار داشت: هیچ کشوری از جمله آمریکا جرأت تعرض به آب‌های سرزمینی ایران ندارد زیرا آنها به خوبی قدرت اقتدار و تجهیزات پیشرفته نظامی، دفاعی، پهپادی و موشکی نیروی دریایی سپاه را می‌فهمند.

زیرراهی تصریح کرد: استکبار جهانی بارها در پی تهدیدات، از ایران در حوزه‌های مختلف شکست‌خورده و امروز الحمدالله قدرت دفاعی و بازدارندگی جمهوری اسلامی در بخش‌های نظامی، پهپادی، ناوگان شناور، تهاجمی و اطلاعاتی افزایش‌یافته است.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه بابیان اینکه آمریکا و کشورهای متخاصم در خلیج‌فارس قدرت و جرأت متوقف کردن شناورهای جمهوری اسلامی ایران ندارند چون می‌دانند تهاجم سختی علیه آنان می‌شود گفت: آمریکا صفت سگ گونه دارند و از قدرت جمهوری اسلامی ایران از جمله سپاه پاسداران خوب اطلاع دارد و می‌داند در صورت هرگونه تعرض با قدرت بالای تهاجمی مواجه می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت