توسعه سیستان و بلوچستان در سایه امنیت امکان پذیر است


توسعه سیستان و بلوچستان در سایه امنیت امکان پذیر است

زاهدان - استاندار سیستان و بلوچستان گفت: توسعه در سایه امنیت امکان پذیر است و دشمن نمی تواند پیشرفت این استان را ببیند لذا سعی دارد با نقشه های بی سرانجام خود در این امر اخلال ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین مدرس خیابانی پیش از ظهر سه شنبه در همایش سران طوایف، علما، و معتمدان شیعه و سنی استان سیستان و بلوچستان ضمن ابراز تأسف از حادثه اخیر و درود بر ارواح پاک شهدا اظهار داشت: خوشبختانه وحدت و یکپارچگی خوبی را در استان شاهد هستیم.

وی افزود: یکی از موضوعات مهم هر ملتی امنیت است و هر آبادانی در سایه امنیت ممکن است.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در حوادث اخیر عدم همراهی مردم با جریان‌های ضد انقلاب و دشمنان موجب شد تا همچون گذشته نقشه‌های این افراد نقش بر آب شود که این امر مرهون شما صاحبان تریبون بزرگان، طوایف و صاحبان قلم است.

وی با تاکید بر اینکه همراهی نکردن مردم با اغتشاش گران به سبب نقش مؤثر علما و متنفذین بود، ادامه داد: از حادثه اخیر مردم بیشترین آسیب را دیدند چرا که دشمن همواره به دنبال اختلاف است و نمی‌تواند پیشرفت این استان و مردم را ببیند.

مدرس خیابانی بیان کرد: هوشیاری و حضور به موقع و با صلابت نیروهای نظامی، امنیتی و انتظامی در برخورد با اغتشاشگران موجب شد تا دشمنان به اهداف شومشان نرسند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه مردم با هوشیاری و بصیرت خود تحت تأثیر شایعات قرار نگرفتند که این امر نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد.

استاندار سیستان و بلوچستان اذعان کرد: اینکه دشمن اصرار دارد از اعتراضات مردم اغتشاش درست کند، نشان از عداوت اوست که نمی‌خواهد سیستان و بلوچستان قوی را ببیند.

وی افزود: در سند تحول دولت ۶ عامل برای پیشرفت و توسعه یک کشور آمده است که خوشبختانه هر ۶ عامل در استان سیستان و بلوچستان وجود دارد اما دشمن نمی‌خواهد این پیشرفت‌ها و به فعلیت رسیدن این ظرفیت‌ها را ببیند.

مدرس خیابانی تاکید کرد: همگی باید توجه کنیم هیچکس حق ندارد غیر از توسعه، وحدت، یکپارچگی و انسجام مردم حرف دیگری بزند و همه و همه باید برای این مهم تلاش کنیم.

وی اظهار داشت: اگر در حادثه اخیر قصور و اهمال کاری شده باشد، حتماً باید بررسی و مورد پیگیری قرار گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس