این زن بی آبرو را می شناسید ؟! / او اتوبوس های بی آر تی اصفهان را به هم ریخته بود !


این زن بی آبرو را می شناسید ؟! / او اتوبوس های بی آر تی اصفهان را به هم ریخته بود !

رکنا: رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری زنی که در اتوبوس های بی آر تی اقدام به 38 فقره کیف زنی از شهروندان کرده بود در عملیات کارآگاهان این پلیس خبر داد.

به گزارش رکنا از اصفهان؛ سرهنگ حسین ترکیان گفت: در پی وقوع چندین فقره کیف زنی از شهروندان اصفهانی در اتوبوس های بی آر تی ،بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از انجام اقدامات هوشمندانه و تخصصی هویت زنی که اقدام به این کیف زنی می کرد را شناسایی و طی گشت زنی در نقاط جرم خیز، فرد موردنظر را مشاهده و در یک عملیات منسجم و ضربتی و قبل از اینکه موفق به فرار شود دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان ادامه داد: این فرد در تحقیقات اولیه انجام شده تاکنون به 38 فقره کیف زنی از بانوان در ایستگاه های اتوبوس و اتوبوس های بی آر تی اصفهان اعتراف کرده که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به این که تحقیقات بیشتر برای کشف جرایم احتمالی متهمه در دستور کار پلیس می باشد به شهروندان توصیه کرد: در اماکن شلوغ از جمله مراکز خرید، ایستگاه های اتوبوس و مترو هوشیاری و مراقبت بیشتری نسبت به حفظ اموال خود داشته باشند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن110 به پلیس اطلاع دهند.

بهمن راعی/ اصفهان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) کاخ سعدآباد در تعطیلات نوروز 1403