عکس | رونمایی از شماتیک و ویژگی های کراس اوور ارزان جانشین پژو 206 !


عکس | رونمایی از شماتیک و ویژگی های کراس اوور ارزان جانشین پژو 206 !

گجت نیوز از ویژگی های پلتفرم کراس اور اقتصادی جدیدی نوشته که هنوز نام تجاری ندارد اما قرار است جایگزین پژو ۲۰۶ شود. خودرویی که فول آپشنش گیربکس اتومات دارد.

خودروی TF21 نخستین بار در خردادماه سال جاری و در قالب چند طرح اولیه به نمایش گذاشته شد. این ماشین قرار بوداواخر تابستان به بازار معرفی شود، ولی رونمایی از آن به تعویق افتاد. با این حال، مدیرعامل ایران‌خودرو چندی پیش درمراسم پایان تولید سمند و پژو ۴۰۵ به تاریخ رونمایی رسمی از هاچبک TF21‌ اشاره کرد. این ماشین طی چند روز آیندهبه طور عمومی معرفی می شود و براساس اطلاعات اولیه، یک کراس اوور جمع و جور است که بر مبنای پلت فرم 206 و درداخل کشور توسعه داده شده است.

عکس | رونمایی از شماتیک و ویژگی های کراس اوور ارزان جانشین پژو 206 !

ایران‌خودرو در بهمن سال گذشته استراتژی جدیدی را با هدف ارتقا و بهبود کیفیت محصولات و افزایش رضایت مشتریانخود در پیش گرفت. این برنامه با حذف خودروهای از دور خارج‌شده مثل سمند و پژو ۴۰۵ و تولید ماشین‌های باکیفیت ومطابق با فناوری‌های روز، یعنی ریرا و TF21 کلید خورد. البته با توجه به وعده‌های قبلی، حداقل ۵ خودروی جدید دیگر طی۲ الی ۳ سال آینده توسط ایران‌خودرو به بازار معرفی خواهند شد.

حال که تنها چند روز به موعد رونمایی رسمی از هاچبک TF21‌ باقی مانده، بد نیست نگاهی به مشخصات احتمالی اینخودرو بیندازیم.

هاچبک TF21 یک محصول رده B به حساب می‌آید که در سال آینده به عنوان جانشین مستقیم پژو ۲۰۶ روانه بازارمی‌شود. این خودرو در تیپ‌های متعدد در دسترس خریداران قرار می‌گیرد. تی اف ۲۱ در پایه‌ترین مدل به موتور TU3A وگیربکس ۵ سرعته دستی مجهز است. این موتور به پیشرانه کاربردی در پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و پژو ۲۰۶ تیپ ۳ شباهت دارد. همچنین گفته می‌شود مدل فول آپشن TF21 از پیشرانه 3F ایپکو استفاده می‌کند که به گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک متصلاست.

مدیرعامل ایران‌خودرو طی مراسم پایان تولید سمند و پژو ۴۰۵ که به تازگی برگزار شده، علاوه بر اعلام تاریخ رونمایی ازTF21 اطلاعاتی را درباره نخستین کراس اوور ملی این شرکت، یعنی ریرا به اشتراک گذاشت. طبق اظهارات این مسئولمحترم، ۴۷ دستگاه ریرا تا ۱۰ روز آینده برای انجام تست‌های فنی تولید خواهد شد.

۴۱۴۱

کد خبر 1680316

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چندرسانه ای

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی مجری کلید اسرار از دختر و همسر جذابش برای اولین بار + بیوگرافی و عکی های خصوصی !