وزیر کشور: دشمنان از طریق بی‌حجابی زنان با انقلاب مقابله می‌کنند


وزیر کشور: دشمنان از طریق بی‌حجابی زنان با انقلاب مقابله می‌کنند

وزیر کشور با بیان اینکه دشمنان می‌خواهند با تزریق بی‌حجابی و بی عفتی از طریق زنان و دختران با انقلاب مقابله کنند، گفت: ما قدردان بانوان هستیم که با حفظ ارزش‌ها به جنگ استکبار رفتند.

وزیر کشور: دشمنان از طریق بی‌حجابی زنان با انقلاب مقابله می‌کنند

به گزارش ایران اکونومیست، احمد وحیدی روز سه شنبه در آیین تشییع و تدفین یکی از شهدای گمنام دفاع مقدس که از میدان حسن آباد تا ثبت احوال کشور برگزار شد، اذعان داشت: شعار «زن، زندگی، آزادی» درست کرده اند و آزادی را از طریق شنیع ترین صحنه ها به عنوان دفاع از زن عنوان کردند تا بگویند آزادی در بی حجابی و بی حیایی است.

وی با تاکید بر اینکه ما باید به بانوان خود افتخار کنیم که حیا و عفت زنان انقلاب را جلو می برد، خاطرنشان کرد: شهدا در دستان همین زنان پرورش یافتند و به اینجا رسیدند.

وی اذعان داشت: دشمن می خواهد با استفاده از عنصر عفاف و حجاب و برچیدن آن ملت قدرتمند ما را به پایین بکشد، حضرت آقا نیز فرمودند که بحث در رابطه با حجاب و بی حجاب نیست دشمن می خواهد از این طریق با ما مقابله کند و به اهداف خود دست یابد.

وزیر کشور اضافه کرد: افراد بسیار کمی هستند که از ذهن آلوده دشمن در فضای مجازی پیروی می کنند که امیدواریم خدا آنها را هدایت کند.

وحیدی گفت: با همه وجود به شهدا و مادرانی که آنان را پروراندند و امروز همانند مادر و خواهر این شهید را در برگرفتند سرتعظیم فرود می آورم.

وی توضیح داد: قدرت انقلاب چشم دشمنان را کور کرده در طی ۴۳ سال انقلاب از خون شهدا قدرت گرفته و جلو رفته است نور این شهید گمنام هم در این مکان تابان خواهد بود.

وزیر کشور: دشمنان از طریق بی‌حجابی زنان با انقلاب مقابله می‌کنند

شهید گمنام صاحب ثبت احوال است

وزیر کشور بیان کرد: صاحب این محل این شهید گمنام است که در این خاک می آرامد و ناظر بر اعمال ما است.

وحیدی افزود: شهدا خون تازه ای در رگ انسان هاست و تاریخ با خون آنها به حرکت در می آید، انقلاب زنده است چون شهید دارد تا زمانی که انسان ها برای این مرز و بوم به شهادت می رسند انقلاب زنده است و جریان دارد.

وی ادامه داد: شهید آرام بخواب چون همرزمان شهدای مدافع امنیت یکبار دیگر هم توطئه های استکبار و کفر را خنثی کردند، انقلاب زنده و روبه رشد است و افرادی با تمام وجود برای دفاع از مهین اسلامی قد علم کرده اند.

وزیر کشور با اشاره فرق میان انسان های فرومایه که به ندای دشمن گوش می دهند با افرادی که برای دفاع از ارزش ها به میدان مبارزه می آیند، گفت: شهدا زنده هستند و راه را به ما نشان می دهند.

وحیدی اضافه کرد: ملت ما شهید پرور باقی مانده است و در راه شهادت بیم ندارد در همین جریانات همه دولت های استکباری متعفن آماده شدند و مزدوران اگرچه اندک هستند تا یکبار دیگر اراده جوانان را بیازمایند که مثل همیشه سیلی محکمی را دریافت کردند.

وزیر کشور: دشمنان از طریق بی‌حجابی زنان با انقلاب مقابله می‌کنند

تاسیس اولین هیات دولتی در ثبت احوال

رئیس سازمان ثبت احوال کشور نیز در این آیین گفت: با تدفین این شهید والامقام ۱۹ ساله که در کربلای ۴ به شهادت رسیده اولین هیات در دستگاه های دولتی در ثبت احوال کشور تاسیس شد.

هاشم کارگر افزود: امشب بعد از نماز مغرب و عشا شام غریبان این شهید گمنام بر سر مزارش واقع در ثبت احوال کشور برگزار می شود و از این به بعد نیز سه شنبه هر هفته برنامه های متنوعی در این هیات برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط