پرش درآمد و سود آوری در تپسی


"تپسی" در ۶ ماه نخست سال مالی منتهی به اسفندماه ۱۴۰۱ توانست تقریباً درآمدی که در سال مالی گذشته شناسایی کرده بود را با افزایش ۹۶ درصدی به ارمغان بیاورد.

پرش درآمد و سود آوری در "تپسی"

بورس نیوز:

شرکت پیشگامان فن‌آوری و دانش آرامیس در گزارش فعالیت ماهانه‌ای که در شهریورماه ۱۴۰۱ در سامانه کدال به اطلاع سهامداران خود رساند توانست به درآمد عملیاتی ۵۲ میلیارد تومان برسد، مجموع این درآمد ماهانه حاصل از فروش و ارائه خدمات بود.

“تپسی” در ۶ ماه نخست سال جاری از فروش و ارائه خدمات توانست به درآمد تجمیعی ۲۵۶ میلیارد تومانی دست پیدا کند، این شرکت استارت‌آپی در گزارش ماهانه خود میزان سرمایه به ثبت رسیده خود را ۱۱۷ میلیارد تومان اعلام کرد، درآمد ماهانه‌ای که “تپسی” در شهریورماه به دست آورد ۲۳ درصد بالاتر از متوسط درآمد به ثبت رسیده طی ۵ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی بود.

حفظ درآمد‌های “تپسی” در اوج

“تپسی” در شهریورماه نیز روند رو به رشد خود را همانند ۴ ماه گذشته حفظ کرد و به افزایش درآمد یک‌درصدی نسبت به ماه گذشته رسید، کماکان این روند صعودی نسبت به سال مالی گذشته ادامه دارد و نظاره‌گر افزایش ۱۵۵ درصدی درآمد‌های عملیاتی خود در مقایسه با شهریورماه سال گذشته بوده است.

این شرکت استارت‌آپی طی ۶ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی تاکنون به درآمد تجمیعی ۲۵۶ تومانی رسید به‌طوری‌که با رشد درآمد ۱۳۹ درصدی از مبلغ ۱۰۷ میلیارد تومان به این میزان دست پیداکرده است.

پرش درآمد و سود آوری در "تپسی"

شهریورماه سال مالی گذشته توانست به افزایش ۱۶۱ برسد، درآمدی که شرکت پیشگامان فن‌آوری و دانش آرامیس از بخش کمیسیون شناسایی کرد دربرگیرنده‌ی ۹۶ درصد از درآمد ماهانه بود و مابقی درآمد به ثبت رسیده توسط این شرکت استارت اپی متعلق به سرویس تلفنی، سو پیشینه سفیران، سفیر مختلف، سایر درآمد عملیاتی است.

عمده‌ترین میزان درآمد “تپسی” همان‌طور که بیان شد متعلق به کمیسیون دریافتی از سفیران بود و پس‌ازآن نیز بخش «سرویس تلفنی» توانست درآمدی برابر با یک میلیارد و ۵۰۵ میلیون تومان در رتبه بعدی قرار داشت.

نکته حائز اهمیتی که در این دوره ماهانه مشاهده می‌کنیم آن است که “تپسی” در سال مالی منتهی به اسفندماه ۱۴۰۰ موفق به کسب درآمد تجمیعی ۲۶۶ میلیارد تومانی شد اما؛ نکته‌ای که قابل توجه است، "تپسی" در ۶ ماه نخست سال مالی منتهی به اسفندماه ۱۴۰۱ توانست تقریباً درآمدی که در سال مالی گذشته شناسایی کرده بود را با افزایش ۹۶ درصدی به ارمغان بیاورد.

سفیران شرکت پیشگامان فن‌آوری و دانش آرامیس تا پایان سال ۱۴۰۰ در بین استان‌های کشور ۱۶ شهر را پوشش می‌دادند اما؛ تا پایان شهریورماه سال ۱۴۰۱ تعداد آن‌ها به ۲۹ شهر رسیده و بیانگر رشد حدوداً ۲ برابری ارائه خدمات به مشتریان است.

در چشم‌انداز این شرکت آمده است که تا پایان سال جاری ۲ الی ۳ سرویس جدید به مجموعه اضافه شود، تبدیل‌شدن به یک سوپر اپ و ادامه توسعه جغرافیایی را در برنامه‌های خود گنجانده است.

پایان مطلب

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصادف مرگبار در جاده جندق به معلمان