تحریم نباید بهانه‌ای برای کم‌کاری در حوزه ورزش نابینایان باشد


تحریم نباید بهانه‌ای برای کم‌کاری در حوزه ورزش نابینایان باشد

زنجان-رئیس فدراسیون ورزش نابینایان و کم‌بینایان تاکید کرد: نباید تحرم را که یک واقعیت است، بهانه‌ای برای کم‌کاری در حوزه ورزش نابینایان قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا مظلومی ظهر سه شنبه در مجمع انتخابات هیئت ورزش نابینایان و کم‌بینایان استان زنجان با بیان اینکه ورزش حوزه نابینایان و کم‌بینایان نیاز به حمایت جدی دارد، تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های امروز در حوزه ورزش نابینایان و کم‌بینایان، تامین تجهیزات و لوازم مورد نیاز این قشر است، به همین خاطر این مهم باید در اولویت کاری مسئولان باشد.

وی از آغاز فعالیت رسمی ورزش نابینایان از سال ۵۹ در ایران خبر داد و خاطرنشان کرد: در شروع کار این ورزش برای آقایان در ۸ رشته و برای بانوان در ۵ رشته آغاز شد.

رئیس فدراسیون ورزش نابینایان و کم‌بینایان با تاکید بر اینکه یکی از وظایف ذاتی مسئولان در شرایط کنونی، تامین امکانات رفاهی و ورزشی برای نابینایان و معلولان جامعه است، یادآور شد: خوشبختانه تا به امروز اقدامات خوبی در خصوص بسترسازی ورزش معلولان و نابینایان در کشور انجام شده است که امیدواریم این حمایت‌ها تداوم داشته و بیش از گذشته استمرار یابد.

مظلومی با بیان اینکه یکی از راهکارهای اساسی برای ترغیب این قشر به انجام فعالیت‌های ورزشی، تامین لوازم مورد نیاز و ایجاد بسترهای مناسب برای این افراد است، گفت: علی‌رغم مشکلاتی که بر سر راه فعالیت ورزش نابینایان وجود دارد، همه تلاش‌ها در این راستا بوده تا این قشر از جامعه با دلگرمی در این عرصه به فعالیت ورزشی بپردازند.

وی از زنجان به عنوان یکی از استان‌هایی که می‌تواند حرف‌های زیادی در زمینه ورزش نابینایان و کم‌بینایان داشته باشد، یاد کرد و ادامه داد: علی‌رغم وجود همه کمبودها و خلاءها باید در راستای اعتلای ورزش نابینایان و کم‌بینایان گام برداریم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس