تبلت ارزان قیمت ردمی پد شیائومی با پردازنده‌ هلیو G99 مدیاتک معرفی شد


تبلت ارزان قیمت ردمی پد شیائومی با پردازنده‌ هلیو G99 مدیاتک معرفی شد

شیائومی به تازگی از نخستین تبلت برند Redmi با نام ردمی پد رونمایی کرد که با امکانات و قابلیت‌های مناسبی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این محصول برای رقابت با برخی تبلت‌های زیر ۲۵۰ دلار و با سه پیکربندی مختلف روانه بازار شده که در ادامه به...

شیائومی به تازگی از نخستین تبلت برند Redmi با نام ردمی پد رونمایی کرد که با امکانات و قابلیت‌های مناسبی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این محصول برای رقابت با برخی تبلت‌های زیر ۲۵۰ دلار و با سه پیکربندی مختلف روانه بازار شده که در ادامه به بررسی سایر مشخصات این تبلت جدید می‌پردازیم.

نمایشگر این تبلت از طراحی تخت بهره برده و بدنه‌ای تمام فلزی دارد و پنل پشتی و فریم آن نیز از آلومینیوم ساخته شده است. Redmi Pad مجهز به نمایشگر ۱۰.۶۱ اینچی نوع IPS LCD است که با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی، رزولوشنی معادل ۲۰۰۰ در ۱۲۰۰ پیکسل دارد.

حداکثر روشنایی نمایشگر به ۴۰۰ نیت رسیده و نسبت بدنه به تصویر ۱۵:۹ و تراکم پیکسلی ۳۹۵ ppi از دیگر ویژگی‌های این نمایشگر است. جهت مراقبت از این نمایشگر از شیشه گوریلا گلس ویکتوس استفاده شده و حفره‌ نمایشگر نیز در قسمت راست میزبان دوربین سلفی روی پنل جلویی خواهد بود. حاشیه‌های اطراف نمایشگر این تبلت ردمی نیز نسبتاً نازک است.

تبلت ارزان قیمت ردمی پد شیائومی با پردازنده‌ هلیو G99 مدیاتک معرفی شد

سایر مشخصات تبلت ردمی پد شیائومی

ضخامت این تبلت ۷.۰۵ میلی‌متر و وزن آن حدود ۴۶۵ گرم است. جک ۳.۵ میلی‌متر صدا نیز روی بدنه‌ آن دیده نمی‌شود. یک باتری ۸۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی انرژی این تبلت را تامین می‌کند که با شارژر ۲۲.۵ واتی به بازار عرضه شده است.

ردمی در نخستین تبلت خود از تراشه هلیو G99 مدیاتک بهره می‌برد. این تراشه ۶ نانومتری به دو هسته Cortex-A76 با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز و ۶ هسته Cortex-A55 با فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز در کنار پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2 مجهز شده است.

کاربران می‌توانند از بین ۳ یا ۴ گیگابایت حافظه‌ رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ داخلی این تبلت هوشمند دست به انتخاب بزنند. سیستم‌عامل اندروید ۱۲ به صورت پیش‌فرض روی این تبلت هوشمند نصب شده و رابط کاربری MIUI 13 را اجرا می‌کند. ردمی در قاب پشتی تبلت جدیدش از یک سنسور با وضوح ۸ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی استفاده کرده است.

روی پنل جلویی ردمی پد نیز یک سنسور ۸ مگاپیکسلی سلفی تعبیه شده که کاربران می‌توانند از آن برای برقراری تماس‌های ویدیویی و گرفتن عکس‌های سلفی بهره ببرند. این دستگاه مجهز به ۴ اسپیکر است که از فناوری دالبی اتموس پشتیبانی می‌کند.

از دیگر مشخصات ردمی پد می‌توان به بلوتوث نسخه‌ ۵.۳، وای فای ۵ و امکان افزایش فضای ذخیره‌سازی تا ۱ ترابایت با کارت حافظه‌ میکرو SD اشاره کرد.

مدل پایه ردمی پد با ۳ گیگابایت حافظه‌ رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ داخلی، قیمتی معادل ۱۸۴ دلار دارد. کاربران می‌توانند نسخه‌ ۴ گیگابایت حافظه‌ رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ داخلی را با قیمت 220 دلار سفارش دهند.

همچنین نسخه ۶ گیگابایت حافظه‌ رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ داخلی این تبلت با قیمت ۲۴۵ دلار عرضه می‌شود. تبلت جدید ردمی در سه رنگ نقره‌ای، سبز و خاکستری عرضه شده و فروش این تبلت از فردا آغاز خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟