آتش‌سوزی یک مرکز درمانی در خیابان آفریقا


آتش‌سوزی یک مرکز درمانی در خیابان آفریقا

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از وقوع آتش‌سوزی در یک مرکز درمانی در خیابان آفریقا خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، از وقوع حریق در یک مرکز درمانی خبر داد و گفت:در ساعت ۱۴:۱۳ دقیقه امروز وقوع آتش‌سوزی در یک مرکز درمانی در خیابان آفریقا، تقاطع میرداماد رخ داد که درپی آن سه ایستگاه‌ آتش‌نشانی به محل اعزام شده و پس از پنج دقیقه در محل حضور یافتند. این ساختمان پنج طبقه کاربری درمانی داشته و یک کلینیک بود.

وی ادامه داد: در پشت بام این ساختمان اتاقک تاسیسات با مساحت حدود ۱۰ مترمربع قرار داشت که در این حادثه دستگاه اکسیژن‌ساز آن دچار مشکل شده‌است. این اتفاق سبب آتش‌سوزی شده و حریق به دو طبقه پایینی که اتاق جراحی در آن قرار داشته نیز سرایت کرده‌ بود.

ملکی تصریح کرد: آتش‌نشانانی که در محل حضور داشتند همرمان با اطفای حریق به جست‌وجو در طبقات پایینی پرداختند و ۳۰ نفر از افراد حاضر در این ساختمان را بدون مشکل از محل خارج کردند. خوشبختانه این حادثه هیچ مورد مصدوم یا تلفات جانی نداشت و دقایقی بعد نیز با اقدامات آتش‌نشانان، آتش به طور کامل خاموش شد.

وی اضافه کرد: یک ایستگاه آتش‌نشانی نیز در محل باقی مانده تا اقدامات ایمن‌سازی را انجام دهد. ما در گذشته شاهد اتفاقات تلخی در جریان آتش‌سوزی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی بوده‌ایم و این نشان‌دهنده لزوم توجه این مراکز به نکات ایمنی برای جلوگیری از آتش‌سوزی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نیت کنید و فال حافظ 9 فروردین را بخوانید + فیلم