بررسی مشکلات ایثارگران در چهارمین نشست شورای سیاست‌گذاری سلامت ایثارگران


بررسی مشکلات ایثارگران در چهارمین نشست شورای سیاست‌گذاری سلامت ایثارگران

چهارمین نشست شورای سیاست‌گذاری سلامت ایثارگران با حضور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران سه‌شنبه ۱۲ مهرماه در سالن جلسات حوزه ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

به گزارش گروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، چهارمین نشست شورای سیاست‌گذاری سلامت ایثارگران با حضور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران سه‌شنبه ۱۲ مهرماه در سالن جلسات حوزه ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

عبدالرضا عباسپور، معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در این نشست با اشاره به مشکلاتی که در حوزه درمان ایثارگران وجود دارد، خواستار بررسی حل این مشکلات از سوی اعضای شورای سیاست‌گذاری سلامت ایثارگران شد.

علی گودرزی، مدیرکل دفتر برنامه و بودجه بنیاد شهید و امور ایثارگران و از اعضای کارگروه شورای سلامت ایثارگران با اشاره به پیگیری مشکلات بیمه تکمیلی ایثارگران گفت: تلاش برای تأمین اعتبار بیمه تکمیلی ایثارگران توسط دولت ادامه دارد. بحث سالمندی نیز در کشور مطرح است و موضوع سالمندی ایثارگران به طور جدی در برنامه هفتم توسعه باید مورد پیگیری قرار گیرد.

حجت‌الله امانی، مدیرعامل مؤسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار نیز با اشاره به مشکلات ایثارگران در حوزه درمان و سلامت، گفت: حوزه‌های تخصصی مربوط به ایثارگران باید به سرعت برنامه‌های خود را برای برنامه هفتم توسعه ارائه دهند و فرصت برای پرداختن به آنها اندک است.

محمدعلی جعفری، نائب رئیس شورای سیاست‌گذاری سلامت ایثارگران نیز خواستار برگزاری چند نشست شورای سیاست‌گذاری سلامت ایثارگران در سال ۱۴۰۲ برای بررسی موضوعات مرتبط با مشکلات بهداشت و درمان ایثارگران شد.

در نشست شورای سیاست‌گذاری سلامت ایثارگران تدوین سند ملی در حوزه سال‌مندی ایثارگران، نحوه تکریم ایثارگران در حوزه سلامت و حوزه درمان ایثارگران در برنامه هفتم توسعه مورد بررسی قرار گرفت.

پایان پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چه عواملی باعث می‌شود نتیجه انتخابات آمریکا غیرقابل پیش‌بینی باشد؟