تعیین سقف برداشت از حساب سپرده ارزی ارائه دهندگان خدمات ارزی


تعیین سقف برداشت از حساب سپرده ارزی ارائه دهندگان خدمات ارزی

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، بیست و هفتمین جلسه شورای عالی مقابله و پیشگیری از جرایم پولشویی و تامین مالی تروریسم کشور به ریاست وزیر امور اقتصادی و دارایی تشکیل شد. طبق اعلام وزارت امور اقتصادی و دارایی، هادی خانی - معاون...

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، بیست و هفتمین جلسه شورای عالی مقابله و پیشگیری از جرایم پولشویی و تامین مالی تروریسم کشور به ریاست وزیر امور اقتصادی و دارایی تشکیل شد.

طبق اعلام وزارت امور اقتصادی و دارایی، هادی خانی - معاون وزیر اقتصاد و دبیر شورای عالی مقابله و پیشگیری از جرایم پولشویی و تامین مالی تروریسم - با اشاره به مصوبه این نشست اعلام کرد: بر این اساس، سقف مجاز برای میزان وجه نقدی ارزی قابل برداشت از حساب سپرده ارزی اشخاص حقیقی و حقوقی ارائه دهندگان خدمات ارزی مشابه تبصره 2 ماده 114 آیین نامه اجرایی ماده 14 الحاقی قانون مبارزه با پولشویی توسط بانک مرکزی تعیین می‌ شود.

وی افزود: این مصوبه با هدف رفع موانع پیش روی نظام بانکی در تسهیل ارائه خدمات و رضایت ارباب رجوع اتخاذ شده است.

گفتنی است؛ بر اساس تبصره 2 ماده 114 آیین نامه اجرایی ماده 14 الحاقی قانون مبارزه با پولشویی سقف مجاز برای میزان وجه نقد ارزی قابل‌ ارائه به ارباب‌رجوع توسط ارائه‌دهندگان خدمات ارزی، به‌صورت دوره‌ای، حسب شرایط توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مقرر و اعلام ‌می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج