گواردیولا: فردا ببریم در آستانه صعود قرار می‌گیریم


گواردیولا: فردا ببریم در آستانه صعود قرار می‌گیریم

پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی، مدعی شد کار تیمش برای غلبه بر ساختار دفاعی کپنهاگن آسان نیست.

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی فردا شب در شرایطی در ورزشگاه اتحاد پذیرای کپنهاگن است که می تواند با کسب پیروزی در این دیدار، در پایان دور رفت به 9 امتیاز کامل دست یابد. پپ گواردیولا، سرمربی سیتی در نشست خبری پیش از دیدار برابر کپنهاگن حاضر شده و تاکید کرد ارلینگ هالند و فیل فودن می توانند در آینده بهتر از این هم بازی کنند.

پپ گواردیولا گفت: "کپنهاگن از همان ضربه اول از شروع دروازه تیمی باکیفیت بوده که وقتی صاحب توپ است، فقط با ارسال های بلند بازی نمی کند. آنها شجاعت فوتبال بازی کردن دارند و ما باید بازیکنان کپنهاگن را مجبور کنیم روی به ارسال های بلند بیاورند. امروز صبح و بعد از تماشای بازی های این تیم تعجب کردم که کپنهاگن قادر به انجام چه کارهایی است. آنها واقعا خوب بازی کرده و واقعا سازماندهی شده اند.

گواردیولا: فردا ببریم در آستانه صعود قرار می‌گیریم

ما باید برای بردن این بازی مهم با تمام توان تلاش کنیم و در صورت کسب پیروزی و کسب 9 امتیاز از سه بازی، در آستانه صعود قرار خواهیم گرفت. جام جهانی در پیش بوده و جای هیچ اشتباهی وجود ندارد. باید این برنامه ریزی را پذیرفته و خود را وفق دهیم. ما می دانیم که بازی های خانگی در لیگ قهرمانان چقدر مهم هستند. حفظ استانداردهای تیم بعد از بازی مقابل یونایتد بزرگ ترین مشکل فعلی ماست. امیدوارم بتوانم بازیکنانم را قانع کنم که به این مسئله دقت زیادی داشته باشند. شکستن ساختاری که کپنهاگن مقابل سویا نشان داد آسان نیست و من دقیقا می دانم این روند موید چیست.

درخشش هفته های اخیر ارلینگ هالند و فیل فودن؟ او یک بازیکن استثنایی که خیلی زود رشد کرد. فیل فودن قابل اعتماد بوده و از همه لحاظ بازیکنی بسیار قوی و باهوش است که می تواند هر سه روز یک بار بازی کند. هم او و ارلینگ هالند می توانند بهتر از این هم باشند و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

در این سن و سال، هیچ کس نمی تواند با ارلنگ هالند رقابت کند، هیچ کس. اعداد و ارقام خود گویای همه چیز هستند و در رختکن و در زمین چیزهایی را می بینیم که در آمار و ارقام دیده نمی شود، اما ما را بابت حضور هالند در تیم خوشحال می کنند."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندازه گیری اندام کودک در متد مولر