جامعه ورزشی امروز بیش از همه به بصیرت نیاز دارد


جامعه ورزشی امروز بیش از همه به بصیرت نیاز دارد

زنجان-مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان تاکید کرد: در شرایط کنونیی جامعه ورزشی بیش از هر زمان دیگری نیاز به بصیرت دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد بازرگان ظهر سه شنبه در مجمع انتخابات هیئت ورزش نابینایان و کم‌بینایان استان زنجان که با حضور رئیس فدراسیون این رشته برگزار شد، با بیان اینکه زنجان یکی از استان‌هایی است که در زمینه حمایت از ورزش نابینایان و کم‌بینایان عملکرد قابل قبولی داشته است، اظهار کرد: معتقدیم این حمایت‌ها باید منتج به پیشرفت و توسعه این ورزش شود.

وی با یادآوری اینکه فعالیت در ورزش حوزه نابینایان و کم‌بینایان بسیار سخت و دشوار است، ادامه داد: برای اینکه بتوان در این زمینه به دستاوردهای خوبی رسید، هیچ راهی به جز تلاش مضاعف در این راستا نداریم، به همین خاطر تلاش می‌کنیم تا حمایت‌ها از این ورزش در استان چند برابر شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه روز نابینا (۲۳ مهرماه) فرصت بسیار ارزشمندی برای بها دادن و رسیدگی به چالش‌های پیش روی قشر نابینا و کم‌بینای جامعه است، خاطرنشان کرد: وقتی به نوع خدماتی که در کشورهای توسعه یافته برای افراد نابینا و کم‌بینا در نظر گرفته می‌شود، نگاه می‌کنیم، به عینه تفاوت فاحش این خدمات را در مقایسه به اقداماتی که در کشور انجام می‌شود، می‌بینیم.

بازرگان همچنین با اشاره به اتفاقات اخیر در جامعه، افزود: امروز بیش از هر زمان دیگری به داشتن بصیرت نیاز داریم، به همین خاطر انتظار داریم جامعه ورزشی امروز بیش از هر زمانی به عنوان افراد تاثیرگذار در جامعه، این بصیرت را در برابر برخی اتفاقات داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه داشتن بصیرت این امکان را به ما می‌دهد که در دام دشمن گرفتار نشویم، عنوان کرد: مربیان در این خصوص نقش ارزنده‌ای بر عهده دارند و می‌توانند تعصب ملی را در ورزشکاران تقویت کنند.

گفتنی است، در مجمع انتخابات هیئت ورزش نابینایان و کم‌بینایان استان زنجان سلمان حسینی با کسب ۱۷ رأی برای چهار سال به عنوان رئیس این هیئت انتخاب شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر بهار + مجموعه اشعار بلند، کوتاه، دو بیتی و شعر نو از شاعران مختلف با موضوع بهار