جهاد تبیین در شهرستان عسلویه جدی‌تر دنبال شود


جهاد تبیین در شهرستان عسلویه جدی‌تر دنبال شود

بوشهر- امام جمعه عسلویه گفت: جهاد تبیین در شهرستان عسلویه جدی‌تر دنبال شود و باید از همه ظرفیت‌ها در این زمینه استفاده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد بعد از ظهر سه‌شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی عسلویه با اشاره به در پیش بودن هفته وحدت اظهار داشت: دشمن تلاش می‌کند تفرقه بیندازد و اقوام و مذاهب و طوایف و حتی شخصیت‌ها را رو در روی هم قرار دهد.

وی با قدردانی از تلاش‌های سپاه و بسیج و دست اندارکاران برنامه‌های هفته دفاع مقدس، پیشاپیش فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی و هفته وحدت را تبریک گفت و خواستار اجرای برنامه‌های خوب و وحدت آفرین در سطح شهرستان در طول هفته وحدت شد.

امام جمعه عسلویه افزود: از این به بعد دبیر مراسم و برنامه‌های مذهبی شهرستان حاج آقا کشتکار رئیس اداره تبلیغات اسلامی هستند و ادارات و نهادهای فرهنگی برنامه‌ها را با ایشان هماهنگ کنند.

وی اضافه کرد: از شهرداری‌های شهرستان به ویژه شهرداری عسلویه در فضاسازی و انجام برنامه‌های فرهنگی مصوب شورای فرهنگ عمومی به ویژه ایام ماه محرم و صفر و سایر برنامه‌ها قدردانی می‌کنیم.

هاشمی نژاد در خصوص هفته وحدت اظهار داشت: وحدت از دستورات دینی ما است و آیات قرآن به آن اشاره دارد. پیامبر گرامی اسلام هم بر آن تاکید فرموده‌اند. تفرقه معنا ندارد.

وی با بیا اینکه اسلام محور وحدت است خاطرنشان کرد: باید با محوریت اسلام وحدت داشته باشیم. وحدت باید عملی و دلی باشد و لفظی نباشد. باید خیلی مراقب باشیم حبل و ریسمان وحدت پیامبر و ائمه اطهار هستند و اطاعت از رهبری مایه وحدت است.

امام جمعه عسلویه در بحث جهاد تبیین که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است نیز گفت: از مدارس شروع کنید و مدارس را جدی بگیرید. به مدارس برویم و روحانیون سپاه در مدارس حضور بیشتری داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: حضرت آقا می‌خواهند که حقایق به نسل نوجوان و جوان گفته شود. برای بحث تبیین در مدارس، آموزش و پرورش بیشتر تلاش کند و برنامه ریزی کنند و از من بخواهند که در مدارس حضور پیدا کنم و با دانش آموزان صحبت کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بی‌هم‌نفسی