حاشیه پیش از بازی با بارسا؛ انتقاد هواداران از رئیس اینتر!


حاشیه پیش از بازی با بارسا؛ انتقاد هواداران از رئیس اینتر!

استیون ژانگ، مالک چینی اینتر، امروز و در شهر میلان مورد انتقاد شدید هواداران این تیم قرار گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، مدیران اینتر سال گذشته و پس شیوع ویروس کرونا، تعدادی از مهم ترین بازیکنان این تیم خود از جمله اشرف حکیمی و روملو لوکاکو را به فروش رساندند و آنتونیو کونته، سرمربی موفف نراتزوری نیز تمایلی به ماندن نشان نداد. علیرغم فتح دو جام، اینتر سال گذشته کورس اسکودتو را به میلان واگذار کرد و در لیگ دوم شد. اما هواداران اینتر به دلیل نتایج ضعیف این تیم در فصل جاری به شدت ناراضی هستند.

حاشیه پیش از بازی با بارسا؛ انتقاد هواداران از رئیس اینتر!

شاگردان سیمونه اینزاگی در پنج بازی از 10 بازی را در تمامی رقابت ها مغلوب شده اند و برخی اخبار قبل از دیدار امشب مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا حاکی از آن است که احتمال اخراج این سرمربی در صورت شکست در این بازی وجود دارد. امروز گروهی از هواداران اینتر پس از ورود استیون ژانگ، رئیس جوان و متمول اینتر به رستورانی در مرکز شهر میلان برای صرف ناهار با مدیران بارسلونا، از او به شدت انتقاد کرده و به مالک چینی باشگاه حمله ور شدند. در ویدئویی که در شبکه های اجتماعی منتشر شده، فریاد هواداران با گفتن جمله "به خانه برگرد ژانگ"، شنیده می شود.

البته مالک جوان نراتزوری واکنشی به این حملات نشان نداده و برای رسیدن به قرارداد ملاقات خود به سمت رستوران رفت. سیاست باشگاه اینتر مبنی بر فروش بازیکنان بزرگ و عدم تزریق منابع مالی لازم از سوی گروه سونینگ، باعث شده فشار روی استیون ژانگ و دیگر مدیران این باشگاه بیشتر شود و حتی بارها اخباری در مورد احتمال واگذاری مالکیت از سوی این گروه در رسانه ها منتشر شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر