قطعا پرهزینه‌ترین تیم لیگ برتر والیبال نیستیم


قطعا پرهزینه‌ترین تیم لیگ برتر والیبال نیستیم

محمدرضا تندروان تاکید کرد که شهداب پرهزینه‌ترین تیم لیگ برتر والیبال نیست.

به گزارش "ورزش سه"، شهداب یزد شگفتی ساز فصل گذشته رقابت های لیگ برتر والیبال بود و موفق شد عنوان قهرمانی را از آن خود کند. این تیم در فصل جاری با تغییر سرمربی و تقویت خود به دنبال دفاع از عنوان قهرمانی است.

محمدرضا تندروان، سرمربی شهداب در خصوص شکست تیم شهداب مقابل هورسان در هفته اول لیگ برتر والیبال به ایرنا گفت: در هفته اول لیگ تیم‌ها اطلاعات چندانی از هم ندارند و شناخت ما از تیم هورسان هم محدود به بازی‌های تدارکاتی این تیم بود. همین موضوع باعث شد بازیکنان تصور کنند کار راحتی مقابل این تیم دارند. با این حال شکست مقابل هورسان بهترین تلنگر برای ما بود و از این پس باید به همه تیم‌ها احترام بگذاریم و هیچ تیمی را دست کم نگیریم.

سرمربی تیم شهداب در خصوص اینکه گفته می‌شود پرستاره‌ترین تیم لیگ را در اختیار دارد، عنوان کرد: اگر منظور از ستاره، بازیکنان نامی و باکیفیت است ما تیم پرستاره‌ای داریم؛ اما باگر مبنا در اختیار داشتن بازیکنان ملی‌پوش باشد، ما پرستاره‌ترین تیم لیگ نیستیم.

️ تندروان در خصوص اینکه هدف تیم شهداب در لیگ برتر چیست، اظهار داشت: تلاش ما برای کسب عنوان قهرمانی است؛ اما تیم‌های دیگری هم هستند که برای کسب این عنوان در سایه حرکت می‌کنند. امیدوارم در پایان لیگ این تیم شهداب باشد که جام قهرمانی لیگ را از آن خود می‌کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شهداب پرهزینه‌ترین تیم لیگ است، گفت: قطعا شهداب پرهزینه‌ترین تیم لیگ نیست؛ چون در این خصوص اطلاعات کافی دارم. یک یا دو تیم دیگر هستند که بیشتر از ما هزینه کرده‌اند.

تندروان در خصوص انتقادهایی که نسبت به قراردادهای میلیاردی بازیکنان والیبال می‌شود، تصریح کرد: نسبت به تورمی که وجود دارد رقم قرارداد والیبالیست‌ها معمولی است؛ به خصوص نسبت به قرارداد فوتبالیست‌ها که اصلا قابل قیاس نیست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه والیبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا