بیانات رهبری فصل‌الخطاب دستگاه‌ها در حل مسائل مهم جامعه است


بیانات رهبری فصل‌الخطاب دستگاه‌ها در حل مسائل مهم جامعه است

رئیس شورای فرهنگ عمومی کشور با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب، گفت: معظم له نکات مهمی را در خصوص شرایط فعلی جامعه مطرح کردند که بیانات ایشان فصل الخطاب رویکرد و نحوه عملکرد دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در حل و فصل مسائل مهم جامعه به شمار می‌رود.

بیانات رهبری فصل‌الخطاب دستگاه‌ها در حل مسائل مهم جامعه است

به گزارش ایران اکونومیست، محمد مهدی اسماعیلی روز سه شنبه - ۱۲ مهرماه - در هفتصد و هشتاد و یکمین جلسه شورای فرهنگ عمومی به شکست طرح های دشمنان قسم خورده ملت ایران در خصوص اتفاقات اخیر اشاره کرد و افزود: نهادها و دستگاه های مختلف در وهله نخست باید ضمن آسیب شناسی دقیق اتفاقات رخ داده به بررسی راه های برون رفت بپردازند و از سوی دیگر همانگونه که رییس‌جمهور تاکید کرد باید شرایط و فضای مناسب‌تری برای حق اعتراض، نقد و مطالبه گری نسل جوان در جامعه فراهم کرد.

به گفته وی، انقلاب اسلامی ایران مفتخر است که همواره از برکت حضور رهبران و اندیشمندانی برخوردار بوده که همگی جز نظریه پردازان و معلمان آزادی بیان به شمار می‌روند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی همچنین با بیان اینکه شنیدن صدای مردم و رفع مشکلات آنان جزو مولفه های اصلی انقلاب اسلامی محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: توسعه فضای گفتمانی در میان اقشار مختلف مردم همواره از رویکردهای اصلی انقلاب اسلامی بوده است که در این راستا نهادها و دستگاه های مختلف می بایست برنامه های خود را پی ریزی کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی کشور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیش رو بودن هفته وحدت، گفت: شورای فرهنگ عمومی کشور در خصوص برپایی جشن های ویژه هفته وحدت نقش تسهیل گری را عهده دار خواهد بود و همانند جشن «عید غدیر» تمامی امور از سوی گروه های مردمی و جبهه فرهنگی انقلاب صورت خواهد گرفت‌ تا «مهر و کرامت» به عنوان شعار اصلی هفته وحدت منشا انسجام و وحدت عملی بیشتری در جامعه ایمانی کشور شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها