محافظت امنیتی شخصی متا از بانوی اول


محافظت امنیتی شخصی متا از بانوی اول

شرکت مِتا (فیس بوک سابق) همچنان پول حفاظت امنیت شخصی شریل سندبرگ، مدیر عملیات ارشد سابق که به عنوان بانوی اول متا شناخته شده بود را تا ژوئن سال میلادی آینده، پرداخت خواهد کرد.

محافظت امنیتی شخصی متا از بانوی اول

با وجود این که شریل سندبرگ شرکت مِتا را ترک کرده است، اما این شرکت همچنان پول بادیگارد‌های او را پرداخت می‌کند.

هیات مدیره مِتا روز جمعه، فراهم کردن جزئیات امنیتی مدیر عملیات ارشد سابق این شرکت را به دلیل ادامه تهدید‌ها علیه ایمنی وی، تایید کرد.

مِتا به جزئیات تهدید‌هایی که علیه سندبرگ وجود دارد، اشاره نکرد. سندبرگ ۵۲ ساله، یکی از مدیران نزدیک مارک زاکربرگ و یکی از تاثیرگذارترین زنان سیلیکون، ولی بود.

ماموران امنیتی خصوصی از سندبرگ در خانه اش و در هنگام سفر تا پایان ژوئن سال ۲۰۲۳، حفاظت خواهند کرد.

سندبرگ در ژوئن تصمیم برای کناره گیری از مقام مدیر عملیات ارشد مِتا را پس از ۱۴ سال خدمت در این شرکت، اعلام کرد. اشتغال سندبرگ در مِتا، ۳۰ سپتامبر به پایان رسید، اما وی در هیات مدیره این شرکت باقی مانده است.

تصمیم سندبرگ ظاهرا پس از انتشار گزارشی در وال استریت ژورنال گرفته شد که مدعی شده بود وی از منابع شرکت استفاده کرده است تا مانع گزارش منفی درباره بابی کوتیک، مدیرعامل شرکت اکتیویژن شود که با او رابطه صمیمانه‌ای در گذشته داشته است. در آن زمان، یک سخنگوی مِتا گفت: سندبرگ هرگز رابطه تجاری میل آنلاین با فیس بوک را برای تاثیرگذاری روی یک تصمیم تحریریه، تهدید نکرده است. این گزارش تلاش کرده ارتباطاتی را درست کند که وجود ندارند.

اما در ژوئن معلوم شد مِتا در حال تحقیق از استفاده سندبرگ از منابع شرکت برای برنامه ریزی مراسم عروسی خود است. در این تحقیقات، اقداماتی که سندبرگ در سال‌های گذشته انجام داده بود از جمله استفاده از کارمندان برای پروژه‌های شخصی اش، مورد بررسی قرار گرفتند.

تصمیم سندبرگ برای کناره گیری از مقام مدیر عملیات ارشد، با افشای تحقیقات مِتا، همزمان شد. با این حال، سخنگوی مِتا در ژوئن اعلام کرد این تحقیقات ارتباطی با تصمیم سندبرگ برای ترک شرکت نداشته است.

بر اساس گزارش وب سایت بیزنس اینسایدر، سندبرگ اعلام کرد پس از ترک مِتا، به اقدامات بشردوستانه و مسائل حقوق زنان متمرکز خواهد شد و هیچ مسئولیت مدیریتی را در جای دیگری برعهده نمی‌گیرد. وی در اوت با تام برنتال، مدیرعامل سابق شرکت کِلتون گلوبال، ازدواج کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا