خالقی ثمرین مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان شد


خالقی ثمرین مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان شد

سمنان- عادل خالقی ثمرین با حکم وزیر آموزش و پرورش مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان سمنان شد تا جایگزین مهدی شاه حسینی که پنج ماه سرپرست این اداره کل بود، شود.

به گزارش خبرنگار مهر، وزیر آموزش و پرورش کابینه سیزدهم در حکمی عادل خالقی ثمرین را به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان سمنان منصوب کرد تا جایگزین مهدی شاه حسینی به عنوان سرپرست و محمد دستورانی به عنوان مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان سمنان شود.

این اداره کل از نیمه بهار سال جاری با سرپرست اداره می‌شد و نهایتاً از سوی وزیر آموزش و پرورش، مدیرکل جدید این مجموعه انتخاب شد.

مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان سمنان دارای مدرک دکترای روان شناسی است و سابقه مدیریت آموزش و پرورش منطقه ۱۶ تهران بزرگ را دارد وی برای مدتی نیز دبیر جامعه اسلامی فرهنگیان استان تهران بود.

آموزش پرورش استان سمنان یکی از با ثبات ترین ادارات کل است که در طول مدت یک دهه تنها سه نام در مسند مدیرکلی این اداره کل دیده می‌شود که جهان، دستورانی و نهایتاً خالقی از این دست هستند.

حکم خالقی ثمرین امروز با حضور ستاری فرد معاون وزیر آموزش و پرورش امروز در سمنان به وی اعطا شد اما نکته قابل توجه در مراسم معارفه مدیرکل جدید، عدم دعوت از رسانه‌ها بود.

هیچ رسانه‌ای در نشست تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش حضور نداشت و دلیل آن نیز هنوز مشخص نیست. این عدم دعوت البته اعتراض بسیاری رسانه‌ها را هم در پی داشت. رسانه‌ها این گلایه را دارند که نه تنها در این مراسم دعوت نشدند بلکه حتی از این انتصاب با خبر هم نشده بودند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید