مدیرعامل سپاهان: بیانات رهبر معظم انقلاب چراغ راه خواهد بود


مدیرعامل سپاهان: بیانات رهبر معظم انقلاب چراغ راه خواهد بود

مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان در خصوص حوادث اخیر کشور گفت: بیانات رهبری فصل الخطاب همه نگاه‌ها و برداشت‌ها به جامعه ورزش است و هرگونه مطلبی و نگاهی جز این نگاه عالمانه در مسیر صواب است.

مدیرعامل سپاهان: بیانات رهبر معظم انقلاب چراغ راه خواهد بود

به گزارش راهبرد معاصر، محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: عمق نگاه راهبردی جمهوری اسلامی به چهره های ورزشی و هنری را مقام معظم رهبری در فرمایشات دیروزشان مشخص کردند، بنده به عنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ جامعه ورزش ایران از نگاه پدرانه، عالمانه و حکیمانه معظم له سپاسگزار هستم و این نگاه را که جامعه ورزشی را سالم و مملو از عناصر مومن و با شرف می‌دانند، به عنوان یک افتخار بسیار بزرگ برای جامعه ورزشی می‌دانم و صمیمانه از محضر ایشان به خاطر این نگاه عمیق تشکر می‌کنم.

وی افزود: این نگاه فصل الخطاب همه نگاه‌ها و برداشت‌ها به جامعه ورزش است و هرگونه مطلبی و نگاهی جز این نگاه عالمانه در مسیر صواب نمی‌باشد و هرگونه توهین و تخریب چهره ورزشکاران و بویژه روا داشتن نسبت ناروا به کلیت مربیان و بازیکنان فوتبال به دور از انصاف است.

مدیرعامل سپاهان تصریح کرد: باشگاه فولاد مبارکه سپاهان معتقد است تمامیت ارضی، استقلال، آزادی و امنیت پایدار کشور بستری است برای اینکه بتوان توطئه‌های گوناگون دشمن را خنثی و زمینه توسعه و پیشرفت بیش از پیش میهن اسلامی را فراهم نمود.

ساکت گفت:آنچه که در طول 40 سال گذشته از سوی دشمنان نسبت به ایران رخ داده، چیزی جز ایجاد ناامنی، تضعیف خودباوری و انگیزه ملی و نیز تحت فشار قراردادن مردم ایران از طریق تهدید و تحریم ظالمانه نبوده است. بی‌شک هدف دشمن برهم زدن امنیت پایدار ایران بوده و پروژه ایجاد داعش با همین نگاه از سوی امریکا و ایادی آن طراحی شده است.

وی تصریح کرد: امروز همه ما باید این هوشیاری را داشته باشیم که انتقاد و اعتراض با اغتشاش، تخریب و برهم زدن زدن امنیت پایدار تفاوت بسیار دارد.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت:در هر جامعه، سازمان و تشکیلاتی حتما نظرات متفاوت می‌تواند وجود داشته باشد، اما اختلال در روند امور، ایجاد اغتشاش و ایجاد بستر برای آنان که دنبال تجزیه و برهم زدن تمامیت ارضی کشور هستند مسیری برای مردم و همدردی با مردم نیست. بدون شک ورزشکاران قهرمان ما که طلایه‌داران عزت و اقتدار ایران بوده اند و در صحنه های بین المللی تلاش کرده‌اند بهترین‌ها را به نام ایران و برای ایران رقم بزنند، تا پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران به اهتزاز درآید و ترنم سرود ایران در جهان متجلی شود، به هیچ وجه تخریب، آسیب، توهین به مقدسات، توهین به پرچم و امنیت پایدار کشور را نمی‌پذیرند.

ساکت افزود: قابل ذکر است جامعه ورزشی ما با هوشیاری باید توجه داشته باشد که گویش، املاء و انشاء او نشأت گرفته از متون، دیدگاه های و نقطه نظرات کذب و بی اساس ایادی وابسته به امریکا، صهیونیست، منافقین، سلطنت طلبان و معاندین نباشد، این نقطه بسیار مهمی است که سواد رسانه ای باید برای همه آنچنان بصیرتی را ایجاد کرده باشد که همگان با هوشیاری در جو سازی و فضا سازی های رسانه ای، جنگ های روانی دشمن تحت تاثیر قرار نگیرند و خود در مسیر اهداف آنها حرکت نکنند.

وی در پایان بیان داشت: 2400 ورزشکار باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با رعایت پروتکل های ورزشی باشگاه، تمرکز کامل خود را در همه مسابقات و رویداد ها از جمله مسابقات لیگ برتر فوتبال بر فعالیت های ورزشی معطوف و صرفا با رعایت مقررات و چارچوب های تعیین شده با سیاست های باشگاه حرکت می‌کنند . ما در این راستا از تک تک بازیکنان در بخش‌های مختلف ورزشی به خصوص تیم فوتبال صمیمانه تشکر می‌کنیم و امیدواریم در مسیر رو به جلو آینده همه جامعه ورزشی این نگاه بسیار خردمندانه مقام معظم رهبری که "جامعه ورزشی را سالم و در آن عناصر مومن و با شرف کم نیستند" را به عنوان چراغ راهی در مسیر خود قرار دهد. ما به این تقدیر ویژه افتخار و از این نگاه صمیمانه تشکر می‌کنیم و امیدواریم همگان بر این نظر مشفقانه تاسی کنند./ فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)