پاتر: مربی‌گری در لیگ قهرمانان لذت‌بخش است


پاتر: مربی‌گری در لیگ قهرمانان لذت‌بخش است

گراهام پاتر، سرمربی چلسی، در آستانه دیدار تیمش با میلان در لیگ قهرمانان اروپا در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، چلسی فردا در لیگ قهرمانان اروپا میزبان میلان است. این دومین بازی آبی‌های لندن در این رقابتها با مربی جدیدشان گراهام پاتر است.

پاتر بعد از منصوب شدن به عنوان سرمربی جدید چلسی اولین بازی خود را در لیگ قهرمانن مقابل سالزبورگ انجام داد و با تساوی 1-1 متوقف شد. او سپس اولین بازی خود با چلسی در لیگ برتر را در مقابل کریستال پالاس انجام داد و موفق شد با نتیجه 2-1 به پیروزی برسد. دیدار فردا شب مقابل میلان دشوارترین محک پاتر در چلسی خواهد بود.

سرمربی جدید چلسی در آستانه این بازی در یک کنفرانس خبری شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

پاتر: مربی‌گری در لیگ قهرمانان لذت‌بخش است

بازی با میلان
بی‌صبرانه منتظر دیدار با میلان هستم. آنها تیم درجه‌یکی هستند و ما برای اینکه نتیجه دلخواه‌مان را به‌ست بیاوریم باید خیلی خوب باشیم.
بازی خوب میلان من را واقعا تحت تاثیر قرار داده. ولی خیلی خوب می‌دانم که برنامه آنها برای دفاع و حمله چیست. چلسی اولیویه ژیرو را خوب می‌شناسد. او بازیکن برجسته‌ای است.

پیر امریک اوبامیانگ
درباره حادثه‌ای که بعد از حمله سارقین به خانه اوبا پیش آمد ما همه از او حمایت می‌کنیم و هر کاری در توان‌مان باشد انجام می‌دهیم تا این حادثه را فراموش کند. بهترین چیز برای او فوتبال بازی کردن است تا حادثه را پشت سر بگذارد و آرامش خودش را به‌دست بیاورد.

رافائل لیائو
هر وقت بازی‌های میلان را نگاه کردم از درخشش او لذت بردم. لیائو در روند حمله و گلزنی‌های میلان نقش اساسی دارد.

انگولو کانته
جایگزین کردن کسی مثل انگولو واقعا سخت است. او بازیکنی در کلاس جهانی است. هر تیمی که کسی مثل او را از دست بدهد ضربه خواهد خورد. حالا وظیفه بازیکنان دیگر ما است که نبودش را جبران کنند.

تجربه مربی‌‌گری در لیگ قهرمانان
بله، تفاوت صد در صد وجود دارد. من تا حالا فقط دو بازی روی نیمکت چلسی بوده‌ام. ولی همانطور که انتظار داشتم از حضور در لیگ قهرمانان لذت بردم. در لیگ قهرمانان حتی یک اشتباه هم می‌تواند مرگبار باشد چون بهترین تیمهای دنیا در این تورنمنت حضور دارند و می‌توانند شما را در صورت اشتباه کردن به شدت مجازات کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم رقص ایرانی شاهرخ خان با آهنگ هایده ! / از ایرانی ها بهتر می رقصه !