تقابل در دور حذفی با حریف تکراری؛/ حریف ایران در نیمه نهایی جام ملت‌ها مشخص شد


تقابل در دور حذفی با حریف تکراری؛/ حریف ایران در نیمه نهایی جام ملت‌ها مشخص شد

شاگردان وحید شمسایی در دیدار ماقبل فینال جام ملت‌های آسیا باید به مصاف تایلند بروند.

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه بازی‌های مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا، تیم‌های ملی تایلند و تاجیکستان از ساعت ۱۷:۳۰ امروز در سالن سعد عبدالله کویت مقابل هم قرار گرفتند تا تکلیف سومین تیم راه یافته به نیمه نهایی پس از تیم‌های ایران و ژاپن را مشخص کنند.

تایلند در گروه A جام ملت‌های فوتسال آسیا دو پیروزی مقابل عراق و عمان و یک تساوی برابر کویت داشت و به‌عنوان صدرنشین به دور حذفی راه یافت و تاجیکستان نیز با دو برد برابر بحرین و ترکمنستان و یک باخت در جدال با ازبکستان، تیم دوم گروه B این رقابت‌ها شد تا به نیمه نهایی برسد و امروز بازی خود را برگزار کند.

تیم ملی تایلند که یکی از مدعیان قهرمانی آسیا به شمار می‌آید و انتظار می‌رفت امروز کار راحتی مقابل تیم نه چندان قدرتمند تاجیکستان داشته باشد، تا لحظات پایانی برای کسب پیروزی به مشکل خورده بود ولی در نهایت توانست به این مهم برسد.

تقابل در دور حذفی با حریف تکراری؛/ حریف ایران در نیمه نهایی جام ملت‌ها مشخص شدشاگردان شمسایی از ساعت ۲۰:۳۰ روز پنج‌شنبه هفته جاری بازی نیمه نهایی جام ملت‌ها را مقابل تایلند برگزار می‌کنند

تاجیک‌ها که همه توان خود را برای کسب پیروزی مقابل تایلند گذاشته و به دنبال شگفتی‌سازی در جام ملت‌های آسیا بودند، علی‌رغم یک نمایش شایسته در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خوردند تا نتوانند به جمع چهار تیم نهایی این رقابت‌ها راه پیدا کنند.

تیم ملی تایلند با کسب پیروزی در این دیدار، حریف فوتسالیست‌های ایران در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا شد؛ مسابقه‌ای که باید روز پنج‌شنبه برگزار شود.

تیم ملی فوتسال ایران که در تورنمنت اخیر تایلند موفق به کسب پیروزی مقابل این تیم شده و در دوره گذشته جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۱۶ نیز این تیم را با نتیجه ۹ بر یک در مرحله یک‌چهارم نهایی مغلوب کرده بود، حالا هم امیدوار است با یک برد دیگر برابر حریف خود به بازی فینال راه پیدا کند.

تقابل در دور حذفی با حریف تکراری؛/ حریف ایران در نیمه نهایی جام ملت‌ها مشخص شدبرتری تایلند در شرایطی رقم خورد که تاجیکستان با نتیجه دو بر یک پیش افتاده و درآستانه خلق شگفتی قرار داشت، اما در نهایت دو گل دریافت کرد و بازنده شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتسال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرستار سنگدل پس از قتل فجیع پیرزن پسر معلولش را در اتاق زندانی کرد / کشف جسد در کمد دیو...