علی باقری: آمادگی طرفها برای دادن «تعهدات پایدار» عامل حصول سریع توافق است


علی باقری: آمادگی طرفها برای دادن «تعهدات پایدار» عامل حصول سریع توافق است

مذاکره کننده ارشد ایران درباره به آخرین تحولات مذاکرات احیای برجام گفت: ایران آمادگی طرفها برای دادن «تعهدات پایدار» را عامل حصول سریع توافق و «پایبندی به تعهدات» را ضامن حفظ و استمرار توافق می‌داند. به گزارش روز سه شنبه خبرنگار سیاست خارجی...

علی باقری: آمادگی طرفها برای دادن «تعهدات پایدار» عامل حصول سریع توافق است

مذاکره کننده ارشد ایران درباره به آخرین تحولات مذاکرات احیای برجام گفت: ایران آمادگی طرفها برای دادن «تعهدات پایدار» را عامل حصول سریع توافق و «پایبندی به تعهدات» را ضامن حفظ و استمرار توافق می‌داند.

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار سیاست خارجی ایرنا، علی باقری در آغاز تور اروپایی و سفر به چند کشور اروپایی وارد بوداپست پایتخت مجارستان شد و در نخستین برنامه با پیتر استرای، معاون سیاست امنیتی و انرژی وزارت امور خارجه مجارستان دیدار و گفتگو کرد.

معاون وزیر امور خارجه در این دیدار با اشاره به سفر سال گذشته وزیر امور خارجه و تجارت مجارستان به ایران و برگزاری دومین دور کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور در تهران تصریح کرد: اراده سیاسی مقام‌های دو کشور برای تحکیم روابط دوجانبه پشتوانه محکمی برای فعالان اقتصادی در گسترش همکاری‌های تجاری و اقتصای میان ایران و مجارستان است.

باقری با اشاره به جریان داشتن جنگ در اروپا، بر سیاست ثابت جمهوری اسلامی ایران در مخالفت با جنگ تاکید کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشوری که متحمل خسارات و صدمات ۸ سال جنگ تحمیلی و ۴ دهه تحریم شده، به همان اندازه که جنگ را به دلیل «کشتار بدون تبعیض انسان‌ها» مردود می‌داند تحریم را هم به دلیل «مجازات بدون تبعیض انسان‌ها» محکوم می‌کند.

مذاکره کننده ارشد ایران درباره به آخرین تحولات مذاکرات احیای برجام تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران آمادگی طرفها برای دادن «تعهدات پایدار» را عامل حصول سریع توافق و «پایبندی به تعهدات» را ضامن حفظ و استمرار توافق می‌داند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس